Verjaardagsfeest Pepijn

Nederland, Rotterdam

Heerlijk geslapen en niet al te vroeg wakker geworden- Eind van de morgen met de auto van Erna eerst naar het Stadshart in Zoetermeer wat inkopen doen. Cadeautje voor alle kleinkinderen en batterijen voor mijn gehoortoestel want de dure batterijen die ik expres had meegenomen bleken ondanks verzegeling gewoon leeg te zijn. Nu heb ik weer goedkope van de Action erin. Voor Jannick op zoek naar de gevraagde dvd´s en bij de Mediamarkt gevonden. Vond ik voor ons zelf ook nog afgeprijsde boxen dus ook wij kunnen weer iets kijken thuis. Geen idee of het wat is ,2 boxen met de serie overspel en 1 box met de zomer van 45 .Ondertussen een broodje gehaald en opgegeten. Jan was daar nog niet mee klaar dus ik snel even bij Rituels gekeken en ook iets voor mezelf gekocht. Dan vandaar richting Rotterdam om de familie te verrassen met ons bezoek.Wij hadden het gisteren van Angela gehoord dat ze vandaag gingen vieren. En ja die waren inderdaad zeer verrast dat wij voor de deur stonden. Pepijn zijn feest alweer 7 jaar geworden dus ik was 7 jaar geleden ook rond deze tijd in Nederland om hem te bewonderen. Dus dat was even leuk en gezellig. Dan weer terug naar Leiden en we wilden een tanken maar Jan kon niet vinden hoe de deksel open ging. Dus dan toch maar Erna bellen en ja Jan vond het daarna. Heerlijk gegeten bij mijn zus en zwager. Driegangen diner dus best verwend. De tijd gaat te snel morgen reizen we alweer terug. Om 18.50 gaan we de lucht in.