Theresa zorgt weer eens voor de schrik.

Sonntag 17.Juli
Helaas doet de zondag zijn nam geen er aan. Koud en regen, heel even piepte er een zonnetje door werd het 18 graden maar de zon schrok van zich zelf en weg was ie weer.
Weer heel slecht geslapen, werd helemaal gek van de jeuk en het getintel in mijn hand. Geen idee wat je er tegen kan doen.
Om 9 uur was Dominiek weer daar en een poosje later kwam Theresa ook. Ze heeft haar eerste nacht in haar nieuwe bed achter de rug. Jannick kwam koffie drinken en nadat ik klaar was met pannenkoeken bakken waren alleen Theresa en Dominiek nog daar. Lekker gegeten en om dat Theresa niet gelijk haar zin kreeg droop ze weer af naar beneden. De laatste was zit in de droger ben ik daar ook weer mee klaar.
Opnieuw een verregende dag bahhhhhhhhhh.
Vanmiddag toch nog kans gezien toen Dominiek sliep om een keukenkast schoon te maken. Is echt nodig en heb nog een heel huis schoon te maken. Alles eruit schoonmaken alles weer erin. Best veel werk. Maar het huis is geen pakhuis meer.
Net grote schrik gehad en heb gelijk behoorlijk hoofdpijn. Theresa en Dominiek waren zittend op hun stoeltjes aan het schuiven en springen . Dus ik verbied het beide en zeg hen dat mijn vloer dan beschadigd. Dus ik pak de stoeltjes af en zet ze tegen de kast in de keuken. Ik vraag hen beide of ze willen eten , Theresa nee maar Dominiek wilde nog wel pannenkoek. Dus ik ben bezig met zijn pannenkoek snijden gaat Theresa op het stoeltje zitten zet zich achterwaards af en beland achterover op de rand van het raam van de balkondeur. Onderkanthoofd en nek. En dan op de grond. Het was een klap en we mogen dankbaar zijn dat ze niet door het raam zo gegaan is want dan had ze zichzelf onthoofd. Ingrid gehaald en die heeft gelijk van die eerste hulp korreltjes gegeven ik had al een natte doek erop gedaan. Kan ze dus vannacht steeds wakker gemaakt worden.
Dominiek werd gelukkig ook al snel gehaald want die was geloof ik ook wel geschrokken van de consternatie. Ik beef nog steeds en kan wel janken van de schrik.
Zo maar een koppie koffie maken en het allemaal laten bezinken.
Nu is het 18 uur en er komen blauwe vlekken in de lucht en het is nu lichter dan de afgelopen dagen.

O, Nicolette!!! IK kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent. Ik hoop dat het idd met een sisser, en wat blauwe plekken en stijve spieren afloopt. Jij sterkte met de genezing van je hand. Want dat is volgens mij waarom jouw hand zo tintelt en jeukt. XXX