Fanpage

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag 8 februari
Het blijft warm en zonnig. Temperaturen in de zon van 20 graden. Jannick heeft dit weekend biatlon in Seefeld en we gaan dus logeren bij Christel. Erg gezelig en leuk. Helaas kan Jannick zondag dan geen maraton lopen, de Koasa is dan. Geen idee hoe de sneeuw zich houd want ze geven eind van de week regen op.

Hee mensen Jannick heeft een fanpagina op facebook, wel even allemaal lid worden. Jannick Molenaar biatleet/langlaufer. Moeten wel veel fans worden.

8 februari 2011 11:08 | Door: marjanne leuk dat jullie in seefeld zijn Jarl doet zaterdag middags ook mee bij de schüller. Mischien zien we jullie dan. Seefeld is hier maar 10 km vandaan.

molenaar.ruesink 2017-05-05 17:29:17

8 februari 2011 12:01 | Door: Annemarieke Ja, jullie hebben best weer gehad de afgelopen dagen. Dewi had een onwijs bruine kop gekregen van de afgelopen dagen. Ik heb echt ontwenningsverschijnselen. Dit is het eerste jaar dat ik de hele winter niet in Gröbming ben. Ben erg blij voor Lex dat hij over een week of 2 nog een paar dagen heen gaat. Veel plezier alvast komend weekend!