Laatste wedstrijd van het seizoen

Oostenrijk, Kitzbühel

Jannick vertrekt in alle vroegte naar Kitzbühel voor zijn laatste wedstrijd in dit seizoen. Wij gaan inpakken en vertrekken een paar uur later.In Kitz. aangekomen gaan we ook met de gondel naar boven want de wedstrijd is helemaal boven op de Kitzhorn.Het weer is goed en we kunnen vanaf het liftstation op de wedstrijd kijken.Jannick was al klaar maar de 30km van de heren en de 15km van de dames was nog bezig.Je kon het hele parcours overzien.Jannick kwam en hij had het niet goed gedaan, massastart van zo,n 60 man en hij was gelijk onderuit gehaald en kon het veld niet passeren om naar voren te komen.We hebben wat gegeten en zijn nog even door Kitz. heengegaan.Dan naar de fam.Hengstmengel waar we gingen overnachten en de NK medailles afleveren.Dat was uiteraard een toffe avond en we hebben heel lekker gegeten , complimenten hoor Marjanne.We waren met zijn achten (volgens Nick met zijn negenen)dus dat was een behoorlijke voedselvoorziening.
Jannick kon zijn slechte wedstrijd daar met gemak vergeten.Hij sliep met Nick in de biblotheek en Jan en ik mochten op zijn gezellige kamer slapen.