Zeer heet vandaag

Ik werd om 7 wakker dus eindelijk weer een beetje mijn normale tijd. Al heel vroeg zeer warm en gelijk alle deuren open. Dan ontbijten en aan de koffie.
Dan toch met Jan naar Schladming gereden om daar bij de Lidl boodschappen te doen. Nog even naar de Eurogast en daar vond ik eindelijk stevige Latte Macchiato glazen. Die ik nu gebruik breken de een na de ander en die ik graag had kan ik nergens meer kopen. Dan weer naar huis en snel de oven aan , boodschappen opgeruimd . Gelijk de postbus gekeken en we hadden leuke post van Bianca,Peter, Nina en Bo . Dan kwamen Theresa en Sabrina en ondertussen was mijn Pizza klaar. Oma ik heb wel al gegeten maar die Pizza ruikt wel heel erg lekker. Nou Oma eet toch geen hele Pizza dus haal maar een bord in de keuken. Ze vrat 3 punten van de 8 op. Ik had aan Sabrina ook gevraagd maar nee die wilde niet. Ze hbben zich vermaakt en tegen drieen zijn we naar buiten gegaan. Theresa ging bij de voordeur wachten want Zoe kwam spelen. Die 2 vermaakten zich opperbest. Sabrina wilde niet in het water dus dan maar in haar blootje laten spelen. Dan wijst ze op de trampoline en volgens Jan en mij zegt ze dan in, in. Dus ze mocht erin springen wel even een pleister geplakt op de bovenkant van haar voetje en haar een luier aangedaan. Theresa en Zoe waren elkaar met water aan het spuiten en gooien en Sabrina gilt het dan uit van pret want we kregen allemaal spatten water. Een ijsje eten en dat vraag ik dan ook aan Sabrina en ja dat wilde ze. Ze knikt ja en likt met haar tong langs haar mond. Ze eet het dan zelf want in je blootje maakt het niet uit dat er overal wat zit. Om 5 uur zijn we gaan opruimen en gingen Theresa en Zoe douchen want die zaten onder het gras en zand. Theresa zei mij Dat kan ik helemaal zelf ok dan. Later even gaan kijken of ze er al onderuit waren zaten ze samen in het bad. Dan kwamen ze aangekleed boven en en met de feeen van playmobile spelen. Tegen 6 ging ik tosties maken. Zoe wilde er ook eentje en die was net klaar werd ze gehaald dus in een servetje meegegeven. Jannick kwam thuis maar die ging naar de brandweer zuurstofflessen vullen. Dat is zijn taak bij de brandweer en hij had elke half uur een andere groep van de brandweer die hun flessen kwamen vullen.
Sabrina wilde bij Ingrid niet eten maar bij mij at ze een hele tostie dat waren toch 2 volkorenboterhammen met kaas. Ik zorg dat haar beker altijd gevuld is en ze drinkt het zelf wanneer ze dat wil.
Pas tegen 8 kwam Ingrid thuis. Die zei me dat het bijzonder is dat Zoe wat wilde eten want die eet niet wat ze niet kent. Ik had haar gevraagd wat ze erop wilde worst of kaas of beide. Maar ze lust geen kaas. Dus het werd salami. De kinderen gingen met Ingrid mee en Ingrid vroeg dingen aan Sabrina en die knikte steeds als antwoord maar bij de vraag of ze wilde gaan slapen schudde ze toch echt nee.