Een bezig dagje

Vanmorgen pas tegen 8 wakker, Jan was eruit gegaan om Theresa weg te brengen en Meli bracht Sabrina weg. Die komen pas na de kerst weer-
Ik ben nog wat blijven liggen met een rondje tv en dan toch gaan douchen. Het sneeuwt heel licht en het is wel koud vooral door de wind. Voor vandaag staat de rommelkamer op het programma aangezien we weer een slaapplaats nodig hebben en na de verhuizing van Jannick staan daar nog steeds de dozen en de rotzooi die Ingrid heeft achter gelaten. Dus we hebben een hele hoop dozen in de infrarood gestapeld. dan zagen we ook dat er zo veel spullen op de breaus eggooid was dat de hoekverbinding gebroken is. 2 cm dik massief hout. Verder de kast die aan de muur bevestigd was was ook op meerdere plaatsen gebroken. Dus eerst de kast van de muur en de bureaus leeg gemaakt. Dan de hoekverbinding eraf gesloopt en de bureaus tegen elkaar aangeschoven. Op de plaats die vrijgekomen is hebben we een stuk van de kapotte kast gezet . gewoon een stuk eraf gezaagd en van het restant plankjes gemaakt. Dan tussen de kast die er al stond en het stuk 2 railtjes bevestigd en dan kunnen daar met houders plankjes op. Dan kunnen we toch al die boeken kwijt . Heeft Jan de railtjes scheef gemaakt dus alle plankjes erop zijn ook scheef. Mag de pret niet drukken. Maar waar ik dan wel heel boos om ben dat hij ongevraagd in een kast staat te boren die ook nog eens een verzamelobject is en dus nu niets meer waard is. Geen idee watr hij daar dan bij denkt want dat doet hij uit zichzelf en hij weet dat hij eerst moet vragen als hij wat wil doen. Hij was zo boos dat ik er wat van zei dat hij is weggelopen. Tja morgen weer een dag maar even naar de wc gaan kan niet als hij bezig is. Tussen de middag kwam Jannick thuis uit zijn werk en hij ging eten maken en wij konden komen meeeten. Meli was ook vandaag thuis. Ik heb lekker gegeten.
Mijn huisje open gemaakt en weer een bodymist iets met Tulip en Japanese yuzu. Gisteren was het een 4e kaarsje.
Ik geniet elke keer weer van de dingen in de kalender. Ik heb mezelf echt een tof cadeau gegeven.
Morgen weer een dag.

Ja, leuk hoor zo'n kado! Ik wacht nog steeds op de mijne. Door leveringsproblemen hebben de de kado-dozen niet allemaal gekregen. Dus nu heb ik gevraagd om de kadootjes maar zo naar mij toe te sturen. Dan kan ik mij 1 januari de pakjes openen. 😉