Trouwdag

Mittwoch 29.April
Redelijk weer droog, af en toe wat koude wind maar wel veel zon.
Feestdag voor ons, het is onze 16.trouwdag.
Jannick kwam Theresa brengen en we vermaakten ons wel. De was gedaan, eten gekookt, middageten en Theresa naar bed. Samen met Jan op het balkon een poos in de zon gezeten. Dan is Jan de aangifte gaan doen van de schade aan de auto bij de Polizei. Daarna is hij doorgegaan met een auto vol afval naar Aich en dan door naar zijn werk. Ingrid was ook vanmorgen vroeg met een auto vol weg gegaan en die heeft na haar werk het weg gebracht. Ze moest vandaag maar tot half 4 werken. Ondertussen was Jannick al vroeg in de middag thuis gekomen want die was niet lekker.
Later weer opgeknapt en samen met Ingrid hun autos uitgeruimd en schoongemaakt want Jannick ruilt zijn auto voor een nog kleinere Renault in. Hij heeft nu een grote clio en krijgt dan een twingo.
De auto wordt toch alleen gebruikt om mee naar het werk te gaan want de scenic is de familieauto.
Dan hebben we met zijn allen nog vanavond Apfelstrüdel gegeten en dan zijn zij naar beneden gegaan en ik heb het halletje schoongemaakt en nadat het droog was een laag lak erop.

Kijk ik vandaag op mijn mail heb ik een bericht van HRS waar ik gisteren een omboeking gemaakt had en zie dat ze ipv 1 mei de datum van gisteren hadden genomen dus het hotel maar rechtstreeks gebeld uitgelegd dat het voor 1 mei bedoeld was en we kunnen dan gewoon komen. Een hele opluchting zeker omdat zij de boeking gisteren hebben gekregen en wij niet kwamen opdagen. Ik had grote problemen want ik kon niet omboeken wel storneren dus dat had ik gedaan en dan een nieuwe boeking gemaakt maar met dus ook niet goed en ik kreeg ook niet gelijk mail binnen dus daar aan kon ik het ook niet zien.
Dan kwam vanmiddag Ingrid met een brief van de bank van de leasing voor ons die bij hen bij de post zat. Maak ik hem open heb ik zowat een hartstilstand , een verhoging van 450 euro per maand bovenop onze leasing. Is Jannick voor mij gaan bellen en het eerste wat ze zeiden u belt zeker over het leasingbedrag en ze zeiden gelijk sorry er is een computer fout gemaakt en daardoor heeft iedereen een verkeerd bedrag gekregen. Dat was na de schrik toch wel een opluchting anders was het vrijdag al er af gegaan .
Gisteravond met Diane gebeld en ze komt volgende week met Jordy samen- Ik verheug me er al helemaal op. Daarna kregen Jan en ik beide een berichtje met de felicitaties van Angela. Toch fijn dat er nog iemand aan ons denkt.