april maand

Nederland, Gouda

Jannick weegt 7150 en is 61 cm lang. Hij kijkt naar eigen handen en voeten. Pakt speelgoed zowel rechts als links aan.

8 april
Vandaag is Jannick precies 3 maanden oud. Naar het CB geweest, hij woog 7150gram en hij is 60 cm lang. Hij zit nu bij de gemiddelde kinderen met zijn lengte en met zijn gewicht bij de grote. Hij heeft zijn eerste injectie gehad dktp. Hij is nu ziek dus ik heb hem een paracetamol zetpil gegeven. Daarop is hij in slaap gevallen. Hij slaapt van 19.30 tot de volgende morgen 5.30. Daar ben ik dik tevreden mee.Afgelopen zondag sliep je zelfs tot half 8.
9 april
Hij is nog steeds ziek. Hij heeft zijn eerste fruithap gegeten, hij vond het vreemd maar niet vies. Olvarit vruchtenmelange. Vanavond weer naar la leche leaque.
10 april
Gisteravond is je box bezorgd. Vandaag heb je er al in gespeeld. Dat was een groot succes.
11 april
Tony Klomp heeft vandaag fotos van ons gemaakt.
Vanavond samen naar Ermelo gegaan
12 april
In Ermelo een petje en een kapuchon shirtje voor Jannick gekocht. Het weer is eindeloos goed. We blijven nog tot zondag in Ermelo.
15 april
Even snel vanavond het broekje voor Jannick gemaakt, nu het jasje nog.
16 april
Vandaag alweer 16 weken oud, Jannick trekt zichzelf omhoog aan mijn handen. Als je de kans krijgt gaat hij staan. Vandaag weer samen naar de sauna geweest. Met het zwemmen beweegt hij zijn beentjes en schatert hij van plezier.
Olvarit appel/peer vint hij ook heerlijk.
20 april
In Leiden een spijkerpak voor Jannick gekocht. Van Erna weer bergen kleertjes gekregen en ook een boxtrapeze.
21 april
Zwemmen vindt Jannick geweldig.
23 april
vandaag 15 weken
Olvarit peer/perzik ook goed bevallen.
25 april
Gisteren weer babyzwemmen gedaan, dat is nog steeds een succes. Een babyzwemband voor hem gekocht voor het vrij zwemmen. In de middag lekker naar de sauna.
John had een box voor je neergezet.
Vandaag lego duplo gekocht, een speelding met een vis die bubbelt in het water. Nog een kapuchon shirtje gezellig geel/wit gestreept.
Olvarit appel/sinaasappel,ananas,rozebottel vindt hij BAHHHHHHH.
27 april
Met Malcolm naar de rommelmarkt in het winkelcemtrum geweest.Hij heeft Jannick weer verwend met allerlei speelgoed. Op de kermis had hij ook al allerlei beesten voor hem gewonnen. En mama kon het niet laten om een loopauto te kopen.
28 april
Weer gaan zwemmen en naar de sauna. Van Kirsten kreeg jannick een broek. Kirsten en Malcolm gingen weer naar de kermis en kwamen ook weer met beesten voor hem terug.