Moederdag

Vanmorgen vroeg wakker en merkte dat het koud en regende. Geen storm meer maar gisteravond was het bar en boos. In de hele regio was de brandweer flink aan de gang. Bij Öblarn staat het vliegveld onder water en ze waren nog aan het pompen. Blikseminslag in Irdning en er volgde brand. Overgelopen beken, onder gelopen kelders en ga maar door. Er is net zo veel water naar beneden gekomen als normaal in een maand. Er wordt vannacht sneeuw verwacht tot op 1000m.
Ik kreeg van Jan chocola hmmmmmmm witte met grote noten. Jannick belde vanmorgen en die vroeg gelijk hoe het hier was. Hij zal de meldingen wel allemaal binnen krijgen. De Erstkommunion was al voorbij en ze gingen nog in een restaurant wat eten en dan komen ze naar huis. Vooral omdat het zo slecht weer is en je weet niet wat er nog komt. Vanaf Wenen is het toch minimaal een 3 uur rijden. Ze hadden gisteren een schitterende dag gehad en mooi weer. Hij stuurde een foto van hem en Sabrina. Ik heb er zo om moeten lachen.
Vandaag zijn Randy en Laura 9 jaar getrouwd.
Moederdag vandaag maar het voelt niet zo. Ik houd mij maar vast aan Theresa die vridag na thuiskomst van haar moederdag voorstelling ook bij mij het hele gedicht kwam opzeggen want ik ben ook een moeder. Hardstikke lief van haar. Jannick heeft gebeld en die zie ik straks nog.

Ze waren nog laat terug het was al na zessen maar ze kwamen nog even voorbij. Kreeg van Jannick ook lekkere Lindt chocolade en ze zijn gevuld met alcohol. Gelukkig hele kleine minipralines. Even de kinders geknuffeld. Dan toch snel weg want ze waren allemaal gaar. Ik ben altijd blij als ze weer heel terug gekomen zijn.