Een goed begin van de week

Oostenrijk, Schladming

Montag 13.März
Opnieuw een prachtige dag, was weer vroeg wakker.
Om half 11 richting Schladming gegaan, eerst dropjes gekocht bij Nynke. Ik had nog 4 cadeaubonnen die ik al lang geleden van Jannick had gekregen maar ik kwam er maar niet in de buurt. Nu eentje gebruikt dus nog een hoop lekkers te goed. Dan naar de HNO voor controle. Gelukkig vandaag geen uren zitten maar 3 kwartier. Alles is goed dus in August weer.
Dan gelijk naar de Steirische gebietskrankenkasse want mijn E-card gaat stuk. Nieuwe aangevraagd maar nu kan ik de oude niet meer gebruiken dus hopen dat de nieuwe snel komt. Man deed een beetje vreemd en vroeg je bent toch al 3x de kaart verloren en ik nou niet in de laatste jaren. Alsof ik de kaart expres kapot maak. Moeten ze maar een goede laag erom heen doen. Eerst liet het los en nu elke keer als ze hem in zo´n leesapparaat stoppen krult het verder op.
Eerst vroeg hij al kan het zijn dat ik een rekening van je heb zien langs komen nou nee. Ik heb niets ingediend. Dan maar weer terug naar huis. Ik had gelukkig het eten al voorbereid dus het stond snel op tafel. Rodekool, gekookte aardappeltjes en gebakken bloedworst met mosterd. Het was toch alweer 1 uur voor we aan tafel zaten.
Later kwam Theresa wat video kijken , ik had op de beurs 2 cassettes meegenomen voor 50ct stuk. Beide Disney, Bernhard en Bianca in kangoeroeland en Cap und Capper. De laatste over een hondje en een vosje.
Ingrid kwam even langs met Sabrina, ze was vanmorgen pasfotos maken voor de pas van Sabrina. De Nederlandse pas doen ze volgend jaar want dan moeten Jannick en Theresa ook een nieuwe.
Jan was weer een stukje fietsen en dan weer naar zijn werk.
Bij de Post zat een bedankkaart van de familie Schwidder. Lief dat ze er een gestuurd hebben.
Ik kijk uit naar onze vakantie in Nederland.