Deels super zonnig

Ik werd wakker van de wekker van Jan. Die ging Theresa wegbrengen . Wat later kwam Jannick Sabrina brengen. Hij gaat met Meli samen in Liezen kijken of ze goedkoper terecht kunnen bij de Lutz of Kika voor de keukendelen die ze nog nodig hebben. Waar de keuken van Meli vandaan kwam wordt het gewoon te duur. Ze hadden de keuken laten intekenen. Daarna zijn ze gaan kijken wat eerst echt moet maar bij alles wat voor hen de keuken bereikbaar maakte werd het duurder.Dus minder keuken voor meer geld. Dus kijken ze nu verder. Jannick gaat vandavond voor het eerst in de nacht op de vrachtwagen.
Theresa komt niet uit school naar ons maar gaat naar Ingrid omdat ze iets bij de tandarts moet. Ze moet wel terug komen op tijd want ze heeft Nederlandse school online.
Ik heb de badkamer gepoetst en snel de deur open want het is zo waar een strak blauwe lucht en zon. Het wordt niet zo warm als in de rest van het land (28 gr.) maar het zal toch echt warm worden.
Ik ben met Sabrina buiten gaan spelen , zo heerlijk in de zon. Ze is nogal lui wat bewegen aan gaat.
Jan is eindelijk zijn zomerbanden onder de auto zetten. Mag toch hopen dat we geen sneeuw meer krijgen. Zo zijn we allemaal weer goed van start in de nieuwe week.
Meli en Jannick waren tussen de middag terug dus waren we weer kindvrij. Middageten gemaakt en gelijk voor morgen. Dan met Jan samen gegeten.
Ik had een afspraak bij de huisarts, dat je een afspraak hebt maakt niet dat je ook dan aan de beurt bent want het gaat gewoon op volgorde van binnenkomst dus zat ik nog langer dan een uur te wachten. Ze was tevreden dus ik ga door met de medicatie zoals die nu is. Dan naar de apotheek en op mijn gemak naar huis gewandeld.
Meli was in de tuin met Sabrina bezig. Sabrina was de hond en ze moest dan steeds de bal terug brengen. Luid blaffend liep ze door de tuin om de bal te pakken. Goed bedacht van Meli. Nog een poosje in de zon op het balkon en dan was het tijd voor de onlineles Nederlands van Theresa. Ze gebruiken meet maar we hebben steeds problemen ermee dus ook vandaag. het lukte op Jannik zijn pc.
Het had vanmorgen niet geklopt met de keukenafspraak dus hebben ze morgen om 9 uur een afspraak. Dus moet Jan Sabrina meenemen om mij te brengen en te halen en dan ook bij hem blijven .Gelukkig is ze dol op Opa.
Het bleef de hele dag warm zelfs in de middag benauwd en drukkend. Helaas was na het middaguur de bewolking weer volop aanwezig.