Het was weer zo´n dag.

Ochtendritueel, Sabrina, krantje en koffie en op weg naar Schladming. Jan had een afspraak bij de internist. Eerst samen wat inkopen gedaan. Ik ben met hem mee gegaan en het duurt altijd zooooooooooo lang voor je aan de beurt bent. Maar Jan mag minder medicijnen van hem zowel voor zijn suiker als voor zijn schildklier. En wat hem heel blij maakt meer koolhydraen eten. Wanneer de bloedspiegel daar omhoog mee gaat krijgt hij andere medicijnen. Als hij ondanks dat af blijft vallen moet hij weer terug. Dan waren we pas tegen 1 uur thuis. Snel eten gemaakt en samen eten. Voor Jan alweer bijna tijd om te gaan en ik ging er van uit dat ik met Ingrid weer mee zou gaan Theresa naar Karate brengen want dan maak ik een rondje met de kinderwagen want je moet daar trappen op. Ingrid was eerst met Sabrina naar de gemeente want de nieuwgeboren kinderen krijgen een boom en geld. Jannick was thuis met Theresa . Dan kwam Theresa in haar karatepak boven Oma we gaan weg. Dus ik mee naar beneden en dan blijkkt dat Jannick mee gaat . Dus ik was wel boos want dat hadden ze ook kunnen zeggen dan was ik gaan verven nu was steeds de tijd tussen de dingen te kort. Verder een leuke verrassing of Jan even een bijna 600 Euro wil betalen voor sociale verzekeringen omdat hij te veel verdiend zou hebben. Dus alles doorgekeken en op jaarasis heeft hij niet te veel verdiend maar ipv de maand augustus bij Akkord om te zetten in vakantiedagen hebben ze dat in Juli gedaan en heeft hij dus de extra uren in Augustus verrekend dus nu heeft hij een maand niets verdiend en een maand dubbel dat wil zeggen 700 Euro verdiend en dan zou hij bijna 600 Euro moeten betalen Huuuuuuuuu?? Dus ik ben gaan zoeken wat hij oa moet betalen en dat zijn dingen die je na je 60. niet meer hoeft te betalen zoals pensioen opbouw en nog wat andere dingen. Deelasting kreeg ik ook post van. IIk had 2 aanslagen van andere jaren gekregen die ik moet betalen met een betalingsregeling erbij. Ik heb op 27 September betaald 2 bedragen betaald voor elke aanslag eentje. Dan krijg ik een afrekening waarbij ze de bedragen beide van dezelfde aanslag afgehaald hebben. En een dag later papieren dat ik mijn afspraken niet na kom en alles nu invorderbaar is per direct. Ik wasdaag niet blij. Volgende week weer wat te doen. Maar mijn humeur is er niet beter opgeworden.
Het goede nieuws is dat in ieder geval Jula haar kaart gekregen heeft voor haar verjaardag. Maar voor Björn was het ook niet zijn geluksdag , met spelen met de kat ging hij onderuit en zijn beugel door zijn lip dat is auwe.