Zondag maar geen zon.

Vanmorgen voor achten wakker , opgestaan en douchen. Dan tafeldekken en Jannick en de kinderen kwamen er al aan. Meli sliep nog want ze waren nogal laat thuisgekomen. Dan hebben we met zijn allen ontbeten en kregen gelijk te horen dat Jannick en Meli Schweinsbraten gingen maken en dat we mochten komen eten.
Dan zijn Liduina , Jan en ik en de kinderen naar Bad Mitterndorf gegaan daar was rommelmarkt in de Grimminghalle. Theresa en Sabrina hadden beide hun zakgeld mee.
Ze hebben beide boeken gekocht, Sabrina voor de Tiptoistift en ja Theresa weer Thomas Brezine. Voor Theresa een Trachtenrock die aan beide zijden gedragen kan worden. Dus ik zei al met mooi weer de lichte kant en anders de donkere kant.
Er werd veel Schleich aangeboden maar gewoon veel te duur. Ik heb een volle kaart van de Unimarkt en dan kan ik Schleich met korting kopen. Aan Theresa gevraagd welke ze nog niet heeft en wat ze leuk vindt. Dan voor Pasen iets kopen voor haar.
Dan bij Jannick en Meli middageten dat was lekker. Nog koffied drinken. Dan kijken hoe Theresa al haar kleding uit de kast ging passen en daarna de nieuwe kleding die Meli had gekocht. Dan zijn we naar boven gegaan en elke keer als ik nog even beneden moest zijn was Meli nog met al die kleding bezig. Nu moet ze ook de kast van Sabrina uitmesten en dan weer kleding passen en er weer in. Dus ze is nog wel even bezig.
Ik onze aanmelding voor Koningsdag ingevuld en afgestuurd. Dan was het tijd voor avondeten dat gedaan. De tijd gaat te snel morgen brengen we Liduina weer naar Salzburg.
Het was een dag met steeds sneeubuien maar het is te warm bij ons dus het blijft niet liggen.