Ik baal van het wisselvallige weer

Donnerstag 19.Mai
Vandaag is het Sauwetter, zwaar bewolkt, regen en maar 16 graden op het hoogtepunt van de dag. Gewoon niet lekker.
Werd al vroeg gebeld door de garage of de afspraak definitief gemaakt kan worden dus om 11 uur op de 31. gezet.
Aangezien we de bon niet kunnen vinden van de Obi hoeven we de houtplaten ook niet terug te brengen en dan daarvoor Estrich mee te nemen. Dan haalt Jan dat maar hier om de hoek.
Om even na 10 uur ging het alarm af en ik weet van Jannick dat er een verkeersongeval is. Altijd even controleren of iedereen thuis is. Jannick werkt in Ramsau dus die komt niet voor het alarm.
Ik moest mijn koffer hebben van de zolder, en een tas met speelgoed die sinds de verhuizing boven staat. Daar zaten de tractor met aanhanger strobalen en een keepauto en nog wat spullen in. Daar kan Dominiek mee spelen als hij komt , die is dol op tractoren. Ingrid wilde haar zwangerschapskeding hebben dat kostte de meeste moeite om te vinden. Jaja vandaag 12 weken dus de 13e zwangerschap week is begonnen. Bij het snuffelen in dozen vond Ingrid ok een skipak in een , nog helemaal nieuw die Theresa vast van de winter nog aan kan. Ook met de verhuizing in een doos geraakt waar wat anders op stond. Terwijl Jan aan het struinen op de zolder was zaten Ingrid en ik aan de koffie.
Ik nu het eten gemaakt, staat in de oven, een tonijn/mozzarellastrüdel. Met een groene salade en wat gebakken aardappels voor Jan.
Dus we gaan nu maar eens aan tafel schuiven en kijken of het lekker is, ik heb het nog nooit gemaakt dus het is een verrassing.
Zo dat was lekker ondanks dat de strüdel in het midden was open gegaan en het eruit zag als een reuze Pide. We hadden nog genoeg over voor vanavond. We houden deze erin.
Vanmiddag ineens behoorlijk onweer , ik schrok me rot van de eerste klap. Daarbij regende het heel hard.
Net het weerbericht gezien en dat beloofd toch weer warm en mooi zonnig weer.
Daar ga ik me op verheugen .