Het blijft maar super mooi zonnig weer

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen eerst om half 5 wakker en dan wakker van de wekker. Ik was bijna klaar kwam Ingrid vragen of ik beneden bij hen kon oppassen want Sabrina sliep in hun bed en als ze wakker wordt moet je er dan gelijk zijn anders valt ze eruit. Sabrina is nog steeds niet lekker. Ingrid moest Theresa weg brengen met de auto want die ging skien met de school. Ze gingen naar Ramsau naar de Ritisberg heb ik begrepen. ze treft het wel want het weer is nog steeds super zonnig. In de morgen was het minus 4. Een sneeuwarme winter met vorst en dat geeft mooi weer. Toen Ingrid terug kwam ik snel op weg met Jan naar Christine en die heeft me weer in Gröbming afgezet bij de MEZ dan stukkie terug gewandeld naar huis. De deur open gezet want het was in de zon echt warm en konden de katten weer een frisse neus gaan halen. Het middageten heb ik al klaar dus we kunnen zo aan tafel.
Ingrid bracht Sabrina want die moest om half 1 Theresa ophalen met haar skispullen. Dus het was nog laat dat we gingen eten. Theresa bleef spelen met haar feeen playmobil.Om 2 kwam Ingrid en zei dat ze had gebelt met de arts in Schladming want ze wilde toch even bloed laten prikken bij Sabrina. Ook vroeg ze of een van ons met Theresa naar de baby-lift wilde gaan . er zouden nog meer kinderen gaan om te sleeen. Opa wilde niet dus Oma ging mee. Ingrid zette ons af en ik had al gezegd ze moet wel haar helm op. Staan we daar heeft Theresa haar helm in de auto laten liggen. Ik belde Ingrid maar werd doorgeschakeld met Jannick. Dus die nog proberen om Ingrid te pakken te krijgen. Hij belde mij terug en zei dat Ingrid omgedraaid had. Even later kwam ze weer aan. Het was zeer verijsd en ik vond het te gevaarlijk om zonder helm te gaan. Dikke pret hadden ze met elkaar en bijna alle kinderen hadden hun helm op. Na 1 1/2 uur was ik het zat en ook al was Theresa het niet eens we gingen terug naar huis lopen. Thuis heb ik chocolademelk gemaakt en we hadden zelfs room erop. Theresa ontdekte dat we nog van die stokjes uit de kerstboom hadden en ze wilde er daar ook wel eentje van. Ondertussen is Ingrid weer terug en Sabrina bijna zeker een virusinfectie en de arts heeft ook goede raad gegeven en Ingrid gezegd dat ze bij Sabrina moet zorgen dat het onder de 38,5 blijft met haar temperatuur omdat ze een hersenoperatie gehad heeft. Ook een ander middel dan ze normaal gebruikt voor Sabrina gebruiken. Het is ondertussen half zes en Theresa is nog steeds aan het spelen.
Tobi ging vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal.