Ik ben tevreden met vandaag

Goed geslapen en rondom 8 wakker en vlak daarna een berichtje van de dame die mijn kast wil kopen . Ze kon hem vandaag al ophalen. Dus ik blij. Ze heeft mijn telefoonnummer aan haar vriend gegeven en die heeft mij later een bericht gestuurd met de vraag of hij iemand mee moest brengen. Dus gezegd h
graag want Jan is niet de jongste. Dan ben ik snel gaan douchen en aankleden. In de loop van de morgen wat heen en weer snssen en dan waren ze er. Hij komt uizt Mittenberg en de ander kwam uit Bad Mitterndorf. Bleek hij de overbuurman te zijn van Boy. De wereld is hier soms zo klein. Ik totaal happy dat de kast nu al weg is. Jan ging stofzuigen en ik de vloer dweilen. Ik heb alles gedaan, dus het blinkt weer. Ik was al vroeg begonnen aan het middageten want ik heb gulash gemaakt Dat heeft wel 2 1/2 uur nodig. Dan met Jan gegeten. Na het eten even wat inkopen gedaan bij de Billa . Een beetje aan het schuiven geweest met de meubels en ik ben weer tevreden. De kachel aangemaakt want warm is anders. Jan is Theresa gaan afhalen van de Taekwondo om half 7 en in die tijd heb ik Churros gebakken. Dan met zijn drietjes opgegten. Theresa ligt in ons bed tv te kijken.
Ik heb vandaag nog wel even Jannick gesproken. Die zei het is de Reha voor Sabrina maar ik heb het gevoel dat ik dat ook doe. Lange dagen alleen maar hangen want tijdens de therapie wachten dan wachten met Sabrina op de volgend e en weer wachten. Te weinig tijd om iets te gaan doen. Als Sabrina klaar is kan hij ook niets. Door de Corona is het een soort opsluiting. Hij hoopte om vanmiddag even wat boodschappen te kunnen doen want hij zei dat hij de limonade spuug zat is.