Pasen

Osterkerze
Die Osterkerze leuchtet
ihr Licht strahlt in die Welt
ich hab sie uns gebastelt
und auf den Tisch gestellt

Wir sitzen nun beisammen
wir feiern das Osterfest
wir freuen uns gemeinsam
daß Jesus wieder lebt

Vanmorgen vroeg eruit want om half 8 zouden Ingrid , Jannick en Sabrina komen om te ontbijten. Theresa was al wakker en snel al haar bedspullen verzameld dan kan dat na het ontbijt gelijk mee.
Ze waren precies op tijd en ik had gisteren al gedekt dus ik moest alleen de broodjes bakken en alles op tafel zetten voor het ontbijt. Voor we begonnen met eten heeft Theresa bovenstaand gedichtje opgezegd. Het was gezellig en lekker. Om 9 uur ging Ingrid alles in de auto doen want zij ging met de kinderen naar Öberwolz naar Oma Kathi en ze slapen bij Onkel Reinhard- Jannick heeft Bereitschaft dus kan niet mee en hij heeft al aangekondigd dat hij dan morgen ook komt ontbijten bij ons. Het weer is Traumhaft zonnig en warm.
Het is nu super stil nu allen weg zijn.
Jan heeft de tuinstoelen opgezocht en we hebben de hele middag met zijn tweetjes eerst in de zon en later onder de zonwering gelegen. Heerlijk ook in de omgeving totale rust-

Leuk die tafel, met al die haasjes. Hoop dat Ingrid en de kids leuke dagen krijgen daar. Jullie ook nog een gezellige week gewenst met z'n drieën