Nog steeds zeer heet weer.

Slovenië, Catez ob Savi

Het heeft vannacht weer gehoosd en vanmorgen regende het ook nog. Koud is het niet. Nadat ik heel langzaam op gang kwam zijn we in Brezice winkels gaan kijken. Ik had gezien dat er een eindje verder dan waar wij boodschappen doen een grote supermarkt zou zijn . Nou dat bleek een heel winkelcentrum te zijn wat je aan de buitenkant niet ziet. We zijn daar de hele morgen zoet geweest, ook omdat het leuke en betaalbare winkels waren. En er vlakbij op de andere hoek ook nog winkels. Lekkere broodjes meegenomen voor het middageten. Je kan hier beter en meer inkopen doen dan bij ons in Oostenrijk. Het is hier ook goedkoper. Ondertussen weer zeer warm en zonnig. We zagen Herman en Marjo met hun transporter en een aanhanger aankomen. Ze hadden spullen voor Ans en Joop. Ze hadden ook spullen voor Thijs van go for camp bij zich, Gelijk gevraagd hoe het met de geysers op Bella Austria was. Dit met betrekking met de veiligheidseisen in Oostenrijk.
Het werd weer helemaal donker en we dachten we gaan maar weer zwemmen in de binnen riviera. Daar na het zwemmen patatjes gehaald, hele lekkere van verse aardappeltjes en lekker krokant. Tja het is nog steeds vakantie. De zon scheen weer en we zijn nog even bij Ans en Joop gaan kijken. Jan in de zon ik er even uit. Het is alweer half 7 en nog steeds behoorlijk warm. Wel zo fijn kunnen onze natte handdoeken en badkleding drogen,.

Woensdag 12 juni
De dag begon eigenlijk al gelijk warm met om half 9 20 graden en het werd nog steeds warmer. We besloten om vandaag aan tent hangen te doen.
Eind van de middag lekker zwemmen en daarna op het terras een ijsje eten. Een heerlijke vakantiedag.

Donderdag 13 juni
Voel me een beetje depri soms krijg je niet eens de kans om iets te begrijpen of om iets uit te leggen.. Vooral als je geen idee hebt waar het over gaat en je er ook niets aan kan doen. Dat er automatisch iets wordt aangenomen wat je gedaan zou hebben wat je niet gedaan hebt. Maar wel even je vakantie verpesten.

Zag een foto van Pepijn van zijn eerste schoolreisje.