Fijne buren maar niet heus

Oostenrijk, Kleinsölk

Sontag 9.Februar
Wat was ik boossssssssssssssssss, die dochter beneden kwam om half 7 thuis met vrienden en dat ging al niet zo zachtjes dus wakker. Maar daar bleef het niet bij het was een gigantische herrie beneden en even na 8 uur kon ik het niet meer aanhoren ze renden gillend en schreeuwend door het trappenhuis en ik in mijn badjas er naar toe gegaan. Ik denk moeders niet thuis. Het is nu stil
Maar slapen dat kan ik niet meer en dus maar een beetje op de pc .
Zo maar wat croissantjes bakken en koffie maken.
En het sneeuwttttttttttttttttttttttttttttttttttt, hopelijk krijgen we niet zo veel als in Kärnten en Ost Tirol.
Dan maar en lekker ontbijtje maken en dat bij Jan gebracht die nog in bed lag dan lekker samen ontbeten in bed. Ik ben al de hele dag in mijn badjas lekker chillen voor de tv en genieten van al die sporters die zich helemaal kapot werken om Olympisch goud te winnen. Dat deed voor Oostenrijk op de abfahrt Matthias Mayer het is hem gegund. Voor Nederland Irene Wüst goud bij het schaatsen op de 3km .Verder nog de combi langlauf gezien met een zeer goede plaats voor Oostenrijk 8e voor Johannes Dürr echt goed.
Verder van alles en nog wat hier en daar wat meegepakt.
Ondertussen de was weg gewerkt , Jan heeft net de lakens weer op het bed gedaan. Lekker gegeten vanmiddag, Schnitzel, frites en een overheerlijke salade.
We gaan vanavond denk ik nog wel naar de bios.

9 februari 2014 18:07 | Door: Danielle Hohentauern Hallo Nicolette, Wij bekijken de schaatswedstrijden op ARD of ZDF. We hebben alles gezien en onze duimen zijn blauw van het "Daumendrücken". Morgen b.v. de 500 meter op ZDF om 14 en 15 uur. We zijn er weer klaar voor. Tot nu geweldige prestaties van de nederlandse en oostenrijkse sporters. Groetjes Daan

molenaar.ruesink 2017-11-30 19:25:54

10 februari 2014 10:42 | Door: Annemarieke Nicolette, die etalage was idd erg mooi! Ik vond ook de sleutelhangers (sneeuwkanon, pistenbully en gondel) zo leuk!