roerige dag

Oostenrijk, Hochfilzen

Zaterdag 3 januari
Jannick vertrok om 6.45 uit Schladming naar Hochfilzen. Wij hadden gastenwissel en dus druk. We waren amper klaar of de gasten stonden al voor de deur. Het zijn kennissen van Hansi uit Kroatie. Ze hebben beide appartementen en zijn met 15 mensen.
Vorig jaar hadden we problemen met ze omdat ze rookten in het nieuwe appartement, het heeft weken geduurd voordat we het eruit hadden. Er zitten nu overal niet roken stickers dus we wachten maar af.
Jannick heeft een slechte wedstrijd gehad en baalde heel erg. Normaal als hij zelf de schietplaats kan kiezen let hij op maar nu werd het verplicht aangewezen en ze hebben hem met staand schieten op een liggend geopend doel laten schieten. Hij heeft het niet bemerkt en kreeg 5 missers toegewezen ook al had hij 5 raak, hij heeft wel goed gelopen maar dat brengt niets. Niets aan te doen weer wijzer geworden.
Het is erg koud en het vriest overdag ook behoorlijk op Hochfilzen was het vandaag min 14 bij ons was het iets behaaglijker.
Jorran heeft bij Fit en Fun gewerkt als langlaufleraar. Hij vond het leuk en het verdiend goed.
Daarna moest hij snel douchen en omkleden want hij moest om 16 uur bij Hotel Post zijn voor zijn transfer. Nou het was stervens koud maar geen transfer. Dus vlug terug naar huis omdat we een vignet nodig hadden en geld om te tamken. Jan en Jannick hebben hem toen naar Bischofshofen naar de trein gebracht. Gelukkig allemaal op tijd.
Helaas geen gezellig programma meer op de zaterdagavond bij BVN.