Even balen

Oostenrijk, Bad Aussee

Vanmorgen rond 7 wakker mooir tijd vond ik dat. Gisteravond laat gaan slapen want ik wilde Rigoletto kijken en af kijken. Het was zo mooi , zo kleurrijk, zo mooi gezongen.
Wien (OTS) - Die spektakuläre Neuinszenierung von Giuseppe Verdis zeitlosem Klassiker „Rigoletto“ feierte nicht nur eine viel umjubelte Premiere bei den Bregenzer Festspielen, sondern auch in ORF 2: Bis zu 341.000 Opernfans ließen sich gestern, am Freitag, dem 19. Juli 2019 die neue Seebühnenproduktion live von den Bregenzer Festspielen nicht entgehen. Durchschnittlich 314.000 Zuschauerinnen und Zuschauer (16 Prozent Marktanteil) verfolgten das wilde Treiben des spöttischen Hofnarren Rigoletto, das tragisch endet. Damit ist „Rigoletto“ die erfolgreichste Opernübertragung der Bregenzer Festspiele. Für die ORF-Übertragung zeichnete Bildregisseur Felix Breisach verantwortlich, der dafür insgesamt 12 Kameras einsetzte.
Theresa kwam vanmorgen de fotos bekijken van de gameboyspellen en ze weet pecies wat ze heeft en wat ze wil. Ze mocht er 4 uitzoeken voor haar verjaardag en die krijgt ze dan ook pas. Ze weet niet dat ik er nog meer koop en gewoon weg leg voor Sinterklaas of kerst of wat dan ook.
Vanmiddag snel gegeten met Jan want ik moest met Ingrid mee. We hadden beide een afspraak bij de genecoloog in Bad Aussee. We waren precies op tijd want we hadden onderweg Stau voorbij Bad Mitterndorf waren ze aan de weg bezig. Dan een vrachtwagen voor ons die niet snel ging dus we waren eerder eraf gegaan en door Aussee gereden. Ingrid eerst aan de beurt en daarna ik. Voor mij is het balen want ik mag over een half jaar weer of bij problemen eerder want ik heb toch weer een cyste in mijn eierstok. Dan zeggen ze als je alles achter de rug hebt komen ze niet meer terug , ik zei nog dat zeiden ze ook tegen mijn buurvrouw in het ziekenhuis en die lag er met 80 jaren met cysten in de eierstok.
De week is weer begonnen en die gaat sneller voorbij dan we soms willen-

Hopen dat ze geen last gaan geven, Nicolette.