Terug in het normale leven

Oostenrijk, Liezen

Montag 12.September
Gisteren pas laat meegekregen dat het de 11.September was in de zin van de aanslag alweer 15 jaar geleden. Ik geloof niet echt dat het hier leeft. Ik kan eigenlijk nauwelijks bevatten dat het alweer 15 jaar geleden is. Daarna toch zo veel aanslagen overal in de wereld en het zullen niet de laatste zijn.

Ook het bericht van de dood van Hannes Arch de stuntvlieger van de Red Bull en Oostenrijker. Een sympathieke man die dan in een nachtvlucht met een helicopter tegen de rotsen is gevlogen op de Großglockner en ze hebben geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren.

Het is gek dan ben je 14 dagen weg geen krant geen internet en je staat ineens buiten de wereld.
Ik heb al geen gevoel voor tijd omdat je in de vakantie toch een andere dagverloop hebt en geen vaste dingen op vaste dagen. Ik zeg tegen Ingrid nu 28 weken he? Zegt ze nee al 30 jij bent op vakantie bij mij ging het gewoon door.

Bij het opstaan zag je al dat het mooi weer ging worden en het was al 12 graden en het werd bij ons toch echt 30 graden . Ingrid zei later in Schladming zelfs 33.

Ik was al vroeg klaar met opruimen en stoffen, alle was weg klaar. Jan nog stofzuigen en we zetten er weer netjes bij.

Trixi kwam om half 10 en Dominik had geen problemen gehad met de eerste keer Kindergarten. Ze moest weer snel weg want ze moest hem gaan ophalen omdat het zijn eerste week is.

Samen met Jan naar het huis van Annemarieke, Jan ging grasmaaien bij Andre en ik bij Annemarieke was halen, bedden opmaken en handdoeken neerleggen. Het laatste werk doen we pas vlak voor de gasten komen dan is het schoon en ligt er ook geen stof. Pas eind van deze maand weer gasten.
Ik was klaar en Jan was klaar dus samen naar huis.

Wordt ik gebeld is het Els mijn zus, die zit in Italie en moest haar telefoon proberen of ze naar het buitenland kon bellen en toen dacht ze ach dan maar mijn zus bellen. Helemaal leuk om haar zo onverwachts te horen. Even bij kleppen gewoon leuk.

Middageten en dan kwam Theresa want Mama had Geburtsvorbereitungskurse in Schladming. Dus Theresa ging met ons mee naar Liezen. Eerst in Stainach naar de Landena dan naar de Pagro in Liezen en ik daarna naar de Akoestiker. Jan ging met Theresa naar de garage zijn winterbanden ophalen .
Was toch weer lang bezig bij de Akoestiker maar hij is tevreden over mijn vorderingen. Ik verbaas me over de vele begeleiding en hij heeft gezegd dat het in kleine stapjes bij mij moet omdat ik al veel te lang zonder ben geweest.
Dan naar huis want er was geen plaats meer voor boodschappen.
Thuis een drama want Mama was nog niet thuis. Nee ze wilde geen broodjes nee ze wilde geen eten nee ik wil Mama en tja die was er niet. Zijn de broodjes klaar en Jan en ik eten komt ze mijn buikje voelt leeg en wilde toch gebakken broodjes. Mocht ze die van Jan was het toch weer goed . Dan kwam Mama thuis en was het uiteraard helemaal goed.

Wauw, ik liep wat achter met lezen..... Wat hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! Super!!! Leuk om alle foto's te zien. Jullie boffen maar met zo'n heerlijk kleinkind dat jullie zo aktief houdt. ;-)