Fasching knutselen

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen was ik om 4 uur al wakker en het lukte gewoon niet meer dan maar om 6 uur wat tv gaan kijken tot Sabrina kwam. Nadat iedereen klaar was gingen Jan en ik met Ingrid en Sabrina mee naar Schladming. Ingrid moest naar de Chefarzt daarna ging ik naar de Eurogast en de rest naar andere winkels. We verzamelden weer bij de auto en eigenlijk wilden we nog een ronde Schladming doen maar Theresa kreeg aanvallen dus besloten we naar huis te gaan. Het sneeuwde licht en het was donker en mistig weer. In de auto naar huis had Sabrina er zeker nog 8 aanvallen. Ze heeft vannacht ook niet goed geslapen en is erg moe en dat is Ingrid dus ook na nachtenlang niet slapen.Thuisgekomen eten gemaakt lekker ik had nog een hakpot met boerenkool in de kast staan en van Rob een overheerlijke rookworst gekregen dus dat was helemaal lekker. Het ws een hele grote rookworst en ik had een pan vol boerenkool dus morgen snel klaar.
In de middag ging Jan slapen en ik knutselen. Nou ben ik daar niet zo heel goed in en ik wil er geen geld aan uitgeven. De houtenslee ben ik aan het ombouwen tot brandweerauto voor zaterdag wanneer bij de babylift de Rutsch Olympiade plaats vindt. Het begint om 10.20 U. Jannick heeft dan weer Bereitschaft maar ik hoop dat hij dan erbij kan zijn dan kan hij met Theresa naar beneden anders moet ik Dominik erbij zetten want die kan vast wel remmen met zijn voeten. Zet ze wel een helm op ,ik ga voor geen goud op een slee naar beneden. Na een hele middag bezig zijn met karton van een grote doos begint het wat te worden maar nog lang niet klaar. Ik heb morgen nog , maar ik wil wel de opening van de Olympische spelen kijken. Kan ik nergens mijn acrylverf vinden . Dus nu een grotendeel Rose brandweerauto met zwarte ladder achterop .
beneden kregen ze visite met vriendinnetjes van Theresa dus die heb ik niet meer gezien. Het lawaai viel mee bijna niks gehoord. (heb dan niet mijn gehoorapparaat in )
Nu alweer avondeten achter de kiezen en straks wat bankhangen.

Theresa kwam toch even op mijn aandringen de auto passen of de beengaten goed zitten en ze is helemaal enthousiast dus misschien wordt het toch nog wat. Dan kan ik morgen verder knutselen.

Goed bezig Nicolette 🤗👍

Liduina 2018-02-08 19:12:39

Leuk Nicolette!!! Ben heel benieuwd hoe het wordt.