Drukke dag en begin van een zeer druk weekend

Vanmorgen wakker voor de wekker om 6 uur ging. Ingrid kwam de babyfoon brengen en ik ben wat tv in bed gaan kijken. Nadat ik eerst de beesten eten heb gegeven en mezelf ook wat had gegund. Om 8 uur opgestaan en het hele ochtend rituaal en dan aan de koffie zonder Ingrid want die is aan het werk.Jan staat nog onder de douche en het is kwart voor 9 en beneden alles stil stelletje langslapers. Maar een rustig begin van de dag. Het is buiten niet koud maar wel somber en zwaar bewolkt.
Vandaag wordt de brug gestut zodat morgen het werk kan beginnen en maandag de Pellets gebracht kunnen worden.
Om kwart voor 9 kwam Theresa en om kwart over 9 Sabrina. De laatste heb ik beneden gelijk eten en medicijnen gegeven en toen we boven kwamen had Theresa van Jan al ontbijt gekregen. Sabrina gelijk verschoond en aangekleed.
Jan ging aan de elektriciteit werken beneden en ik had de kinderen. Om kwart over 11 ging Jan de Stecklfisch halen en ik zijn eten opwarmen. Toen hij terug kwam konden we gelijk eten. Ik had 1 vis schoongemaakt voor Theresa en Sabrina , mijn eigen vis ook maar gelijk. Sabrina had zeer snel haar vis en brood naar binnen gewerkt, ze was nog eerder klaar dan Theresa. Na het middageten ging Theresa Squla doen en daarna youtube kijken onze familiefilmpjes. Dan ging ik zo maar ineens door mijn rug heen, ik kan niet lopen staan of zitten. Gelukkig kan Jan helpen bij het tillen van Sabrina. Dan moest Theresa omkleden want Sandra kwam haar ophalen voor de karate. Sabrina wees op mijn stoel ik moest gaan zitten en dan op de pc ik moest de filmpjes weer aanzetten. Alvast de pastasaus voor morgen gemaakt dan beginnen ze al vroeg aan de tuin. Dan kan iedereen eten die wil.
Foutje telefoon ging was Jannick auto weg halen en ook zijn auto verplaatsen want hij was onderweg met materieel. En ja hoor eerst een vrachtwagen met lange aanhanger met daarop een grote en een kleine Bagger. Daarna kwam Jannick met een kieper. Daarna nog collegas met 2 kleine autos alles van Arzbacher waar jannick voor werkt. Aangezien er een probleem met de stenen was hebben ze dat eerst opgelost en dat vanavond nog. Daarom was de kleine Bagger er want daar was een hamer voor , voor de grote niet. Dan ging de kleine Bagger weg naar Weithy. Verder iedereen weg dus nu nog 1 grote Bagger en een Kieper naast het huis. Jannick heeft nachtdienst bij het RK. Wij waren alvast begonnen met het avondeten , Theresa kwam thuis kon gelijk aanschuiven.
Om half 8 kwam Ingrid thuis, ik had Sabrina al bedklaar want die had haar luier vol gepoept. Dan maar gelijk uitkleden wassen en pyama aan. Ik ga zo mijn bed in met een flinke pijnstiller en hoop dat het morgen beter gaat.

Beterschap Nicolette met je rug, je wil ook veel te veel, dat gaat altijd verkeerd, probeer het eens iets rustiger aan te doen, sterkte morgen allemaal