Een rustige zaterdag

Hiephiephoera mijn oudste zoon Randy vandaag 43 geworden.

Ik geloof dat het met de filmpjes nu allemaal goed gaat. Ik heb op 20 september 2017 ook nog een filmpje gezet. Ik kom wat filmpjes tegen en probeer ze dan ongeveer in de tijd te plaatsen.
Ook op 5 december 2014 staat een nieuw filmpje. Randy het beruchte filmpje met shit omdat je broek onder de modder zat.

Vanmorgen al vroeg wakker en er was niets op tv dan maar opgestaan. Dan kwam Ingrid met de kinders een bakkie doen en Theresa bleef en hangt nu tegen Jan aan. De schoentjes werden luid begroet vooral omdat de piet alles er naast gegooid had. Sabrina kan dan zo lekker er van eten. Ze hadden al ontbeten dus het was niet zo erg. Heel langzaam komt de zon door en wordt het warmer. Het lijkt erop dat het een vrij zonnige dag wordt.

https://youtu.be/H8zVPE_TKNY Een heel bijzondere film geen idee hoe oud maar in ieder geval heel erg oud. Heb ik gekregen van Henk van Gijzen een zoon van mijn oom Flip van Gijzen (een broer van mijn opa) de man met de eenden is de vader van mijn opa en er is een vrouw te zien met kindjes die ziet eruit als mijn Oma van Gijzen en dan zou het kindje haar dochtertje Anneke kunnen zijn die met 1 jaar gestorven is. Ik wist ook niet dat de familie aan mijn Opa´s kant uit de Kooi stamde wel dat de ouders van mijn vader in de Kooi woonde.

Theresa gaat vanmiddag bij Dominik spelen, Ingrid brengt haar weg. Het mooie weer werd toch niet mooi, om half 12 was het dikke donkere wolken en wind. Er is wel weer sneeuw voorspeld dus we wachten maar weer af. Ik ben dus bezig met de fimpjes die ik heb gevonden proberen te achterhalen wanneer en waar. Het opent weer een nieuwe dimensie op mijn blogg. Ik hen gekookt en samen met jan gegeten. Ook gelijk Randy even gebeld anders vergeet ik het weer. Zo klooi ik de dag wel weer door. Ik heb nog heel veel fotos en ander materiaal die ik moet zien te plaatsen in tijd enz. Fotos dan inscannen en opslaan op mijn externe waar ik alles in jaren op bewaar. Helaas heel veel heb ik niet meer maar blij met wat ik wel heb.
Jannick kwam thuis en even later Ingrid met de kinders. Theresa had een mooie plak/tekening gemaakt van Sinterklaas met de Krampus. Ze bleef bij ons sinterklaasspelletjes doen op de pc en daarna sinterklaasjournaal kijken. Ondertusen was het alarm gegaan en een poosje later kwam Jannick terug gelukkig loos alarm.
Ik had iets gefrituurd en Theresa zei oh eten jullie frietjes? en ik nee maar wil jij dan en natuurijk jaaaaaaaaaaaa Oma dus voor haar wat frites gebakken . Ze moest het wel eerst even vragen aan Mama maar Opa ging mee.
Ook nog een foto van Jannick die had gisteravond een officieel iets van het RK dus in vol ornaat .