Halloween

Vanmorgen was ik al wakker en wilde brood buiten uit de vriezer halen. Stond Theresa achter de deur, ik had zo wat een hartstilstand. Theresa bleef lachen. Even later de hele familie want ook Meli was vandaag vrij. Samen ontbijten en dan ben ik snel gaan douchen en aankleden. Ik moest een PCR test gaan maken en dat kon in Stainach. Ik wilde gelijk even naar de Hofer en zag daar bij Reno schoenen uitverkoop omdat de winkel weg gaat. Erg jammer want het was best een redelijke winkel. Vond ik daar schoenen voor Sabrina dus Jannick gebeld en uiteindelijk besloten om Theresa en Sabrina op te halen. Dus terug naar Gröbming en dan nadat ik geplast had naar Stainach terug. Theresa had al snel schoenen gevonden en Sabrina ook maar het passen ging niet zo soepel. Uiteindelijk verschillende gevonden maar Sabrina was helemaal verkocht van een paar schoenen van Tom Taylor met een ster erop die licht geeft onder het lopen. Dus die werden het. Ik had 2x schoenen voor 72 Euro dus netjes gedaan.Jan nam hen mee naar de auto en ik wilde zelf ook nog kijken. Was in Graz niet geslaagd en nu toch een paar halfhoge laarsjes robuust met hak in zwart. Ik loop meestal op sportschoenen maar soms wil je wel eens iets aan en dan denk ik oeps en nu welke schoenen. In de zomer heb ik wel zomerschoenen maar in de winter niet echt veel een paar veterhalfhoge laarsjes in bruin en hoge laarzen ook in bruin. Ik val dan terug op een paar halfhoge zwarte laarsjes die ondertussen echt afgedragen zijn. Nu dus iets nieuws. Nog even snel door de Hofer heen want daar ging ik voor. Naar huis Jannick was tevreden met de schoenen en Meli ook. Ik heb eten voor Jan en mij gemaakt en gegeten. Om kwart over 2 kwam Sabrina en Theresa ging met Meli en Jannick naar Liezen naar de bios waar een Halloweenfilm draait.
Om 15 uur komt Gabi voor Sabrina.
Zo gaat de dag ook weer ten einde. Sabrina ziet er zo schetig uit in haar Halloweenkostuum. Theresa en Meli zijn ook beide verkleed naar de bios. Jannick is al gruselig van zichzelf.
Toem
n te terug kwamen van de bios kwam Theresa met zoet of zuur en ik had halloween chocolade voor beide. Ze waren dik tevreden.

leuke pakjes voor de meiden, en mooie schoenen hebben ze uitgezocht