heet,koud,heet

Oostenrijk, Salzburg

Was het toen we in Oostenrijk aankwamen heet, kwam daarna kou met sneeuw tot op 1600 meter.Nu weer heet tot 40 graden.
Zijn aan het werk geweest om Jannicks appartement bewoonbaar te maken. Schiet al aardig op. We zijn naar Ikea in Salzburg geweest en Jannick heeft daar wat leuke dingen uitgezocht. Hij heeft gekleurde vaasjes in neonkleuren met bamboe erin voor in zijn raam gekocht.
Stof voor kussens en om de achterkant van zijn kasten te bekleden. Bakken van doorzichtig plastik, die ik heb beplakt met gekleurde vormen. Het was een sombere kamer maar nu ziet het er fris uit met al die kleurtjes. De onderkant van zijn hoogslaper met gekleurde stof gedaan. We kunnen nu heel langzaam dingen gaan inruimen en opruimen.We komen nog wat bakken te kort en moeten ook nog een lamp ruilen die stuk is.
Jannick had leuke gekleurde lampjes voor onder zijn bed gekocht, maar er zaten van die transformators bij en hij had dus de verkeerde transformator op een lamp gezet. Kon de lamp niet tegen. Ik zeg ook altijd eerst kijken dan doen, of eerst de gebruiksaanwijzing lezen, maar Jannick doet altijd eerst.