Een rustige dag

Vroeg wakker en een beetje dommelen tot ik eruit moest. Ik moest nuchter blijven voor het prikken . Ik ben een hele kleine eter maar iets in mijn maag is toch wel lekker. Dus ik ga nu aan de wandel .
Om half 9 was ik weer terug. Het was druilerig en het miezerde wat maar niet koud met 5 graden. Dan eerst maar een kop koffie en wat te eten.
Vannacht opnieuw een aardbeving geweest in Oostenrijk en weer in Neukirchen dat is richting Wenen. Weer een 4.4 en er is wel wat schade een deel van een parkeergarage en een woonhuis. Er zijn ondertussen al meerdere aardschokken geweest. Wij merken er hier niets van althans we sliepen.
Middageten gemaakt aardappeltortilla. Ik heb zo veel eieren nu want gisteravond kwam Meli er weer 20 brengen. Dus ik denk ook aan een cake bakken.
Samen met Jan gegeten. De Post kwam en zie daar was mijn pas bestelde album. Ik ben er weer zo gelukkig mee, Ze zijn zo mooi van Pindat.
Het wil hier geen mooi weer worden , net wilde een waterig zonnetje doorkomen maar nu juist helemaal donker en veel wind, met een 12 graden niet koud. Maar de wind wel. Het zou beter worden dus we wachten af. Dan tegen 5 gaat de zon schijnen en trekt de bewolking weg hoop dat we morgen zo beginnen.
De cake die ik heb gebakken smaakt zeer goed en erg lkker , een citroencake smaakt ook fris.