Halloween

Vanmorgen pas om 8 uur wakker en niet heel blij want ik had de hele morgen diarree. Maar goed een poostv gekeken in bed en dan kwam Jannick koffie drinken. Meli heeft dienst bij het RK. Wat dingen doorgesproken maar het is vervelend alsje afhankelijk van anderen bent en daardoor geen afspraken kan maken.
Mijn eigen administratie gedaan. Op naar de nieuwe maand.
Vanmiddag ga ik met Theresa en Sabrina naar de bioscoop. Ik heb mijn heksenhoed al opgezocht en de smink. Jannick gaat vanavond ook wat Halloween vieren met zijn vrienden. Die kwam ook al vragen of ik smink had. Moeders/Oma heeft altijd alles. Ingrid brengt de kinderen naar de bios en haalt ze ook weer op. Ik heb alvast drinken gekocht en Halloween snoep. Is goedkoper danin de bios. De gelijke ijsthee scheelt 2 Euro op een flesje.
Dan weer een fotoalbum gemaakt en besteld, ik loop nu nog 3 jaar achter.
Eind van de middag omgekleed en gesminkt . Dan op weg naar de bios. Ik kwam gelijk met Ingrid en de kinderen aan. terplekke Sabrina aangekleed en Theresa was al als Vampier , Ingrid bleef ook maar die had nietsaan of gesminkt. De meeste ouders wel en alle kinderen. De kinderen kregen allemaal een pot met snoep. Ik kende de film nog niet en ik moet zeggen ik vond hem geweldig. Sabrina hield het bijna tot het einde uit en toen wilde ze bij Ingrid zitten en dat wilde ingrid niet en dan is ze met Sabrina naar huis gegaan. Ik had Jan gebeld en die heeft ons opgehaald en dan Theresa thuis gebracht en daarna wij naar huis. Wat later kwam Jannick een koffie halen en daarna nog spullen in de kist voor Meli zoeken die ging als Flughörnchen en dan een vampiercape en knalrode feder waaier. Jannick ging als Pikachu een kostuum van Jessy. Helaas geen foto.
Ze kunnen fijn uitgaan want morgen zijn ze vrij, ze vieren hier Allerheiligen.