Ik heb een katje

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdag 9 juli
Afgelopen woensdag heb ik samen met mijn moeder een katje uitgezocht op de Zechmannhof. Het is een heel klein zwart katertje met een wit plekje onder zijn kin. Een echte ADHD kat die erg druk is en heel veel aandacht wil. Geen idee hoe oud want het is een gevonden nestje zonder moeder.Hij is vandaag 600 gr. eet en drinkt goed en is dus erg levendig. Hij heeft vandaag in zijn enthousiasme mijn moeder flink in haar vinger gebeten (hij dacht dat ze een stukje vlees in haar hand had)
echt lachen.
Mijn moeder heeft ook een poesje meegenomen eentje die wat ouder is en een stuk groter.Een zwart/witte die Fiep heet en die van mij heet Felix.
Ik werk deze week 6 dagen van 13.30 tot 22 uur, volgende week in ieder geval van 5.30 tot 14 uur.Ik kan gelukkig nu met iemand meerijden van en naar Ramsau die dezelfde diensten heeft.Je mag na 22 uur tot 5 uur geen brommer rijden.
Mijn brommer is nu in reperatie, want er was iets echt niet goed. Ze moesten de nieuwe onderdelen bestellen dat duurde al weken en nu hoop ik dat hij morgen klaar is. Valt nog onder de garantie maar dan moet het daarna wel goed zijn anders krijgen ze hem terug.
Vanavond ga ik vanuit mijn werk naar mijn ambulancedienst, ik kan alleen een halve doen van 22.30 tot morgenochtend 7. Ze zitten heel erg omhoog.

9 juli 2010 16:34 | Door: joyce oew wat leuk dat je nu een beestje heb,m had op facebook al fototjes gezien die je ma had geupload, egt zo schattig ^^

molenaar.ruesink 2017-10-04 20:31:44

9 juli 2010 21:12 | Door: Cherique wat een schatje heb je:) werkse komende week;-) xxx

molenaar.ruesink 2017-10-04 20:31:53

16 juli 2010 01:49 | Door: tante Christina Ome Ruud is 3 dagen geleden opnieuw geopereerd aan een dubbele hernia,de operatie is geslaagd zegt de dokter,maar nu is hij weer thuis, nog heel veel pijn,en opnieuw leren lopen/zitten enz. Leuk dat katje kunnen ze samen spelen ,en leuk dat je vader eens op een foto te zien, wat is Jan afgevallen,gaat alles goed met je vader Jannick? groetjes uit Heemskerk aan de Zee, Tante Christina

molenaar.ruesink 2017-10-04 20:32:05

3 augustus 2010 09:53 | Door: Bianca Hahahaha wat schattig zeg!!!! Wij hebben ook een katje! Hij is nu 3 mnd en is rood met wit en heet Mio Mao haha dat heeft Nina bedacht, moet je maar eens op utube kijken;-) kussssssss