Dagje Automesse

vanmorgen om 6 uur wakker en ook maar opgestaan. Alles op mijn gemak en dan om 8 uur naar beneden om te kijken of ze klaar waren. Dan zijn we op weg gegaan naar Ried im Innkreis waar autos de Automesse was. Jannick en Meli gingen vooral om zich te orienteren op de E auto´s. We hebben mooie gezien en Meli en Jannick zijn het nog niet eens. Prijzen ontlopen elkaar niet veel. De Jeep stond er ook maar die viel zwaar tegen wat ruimte aan gaat.
Na de beurs weer terug gereden en besloten in Liezen bij de Star Movie te gaan eten, running sushi. Dat was erg lekker en we hebben ons rond gegeten. We gingen op weg naar huis en we reden Liezen uit en het stond al vast , we hoorden op de radio tussen Schladming en Gröbming maar het was al bij Liezen. Meli van de weg afgegaan en ergens onder de weg door en dan tussen de weilanden door en kwamen uit in Dollach. Dan hebben we de hele route onderlangs gereden en toen we bij Gröbming over de weg kwamen zagen we het allemaal staan. Vanmorgen op de heenweg telden we tussen Gröbming en Liezen meer dan 80 bussen en dan zijn dan alleen die wij vanaf die tijd tegen kwamen.
Mijn benen willen niet meer van al dat slenteren en staan.