Regeldag

Vanmorgen kwam Sabrina en na en poosje in bed ging ik al vast douchen en bleef ze bij Opa. Ik kom onder de douche vandaag en zie geen Sabrina. Ik denk ik ben toch niet gek? maar ze bleek al opgehaald te zijn door Ingrid. Later kwam ze koffie drinken en ze zei dat de verzekering al open was na het naar school brengen van Theresa dus was ze snel klaar. Jannick kan vanaf morgen weer met de auto want zo vroeg als hij naar zijn werk gaat is het erg koud en al nachtvorst.
Na de koffie gingen Ingrid en Sabrina en 10 minuten later was ze er weer . De school had gebeld dat Theresa erg hoofdpijn had. Dus ging ze Theresa ophalen en ze zei dat het bloedheet in de klas was . Ik vind dat niet normaal want dan kunnen kinderen ook niet leren. Ook neigt Theresa om te weinig te drinken , ze moet wachten tot de pauze.
Daarna is Ingrid met Sabrina boodschappen gaan doen en het gaat Theresa nu weer helemaal goed. Ik denk dat de wandeling naar huis haar al goed gedaan heeft. Ik begrijp die lerares niet dat ze zelf niet op het idee komt dat het veel te heet is en daar het probleem ligt. Had haar even op de gang gezet en misschien wat laten drinken , afgezien meer kinderen zeiden dat ze hoofdpijn hadden.
Oma telefoneren met de Dopplerklinikum om verandering van de afspraak voor opname. Maar dat gaat altijd zo 10 x doorverbinden en dan kan je opnieuw bellen dus het duurde even.
Ik moet veel regelen voor de zaterdag .
De administratie moet ik nog doen en de ellendige belasting papieren en nog ellendiger dat Jan zijn berichtenbox niet wil werken en ik dus niet bij de juiste papieren kan en opsturen doen ze niet meer.
Ale medicijnen gevuld van Jan en dan alles klaargelegd voor de nieuwe recepten en die is hij nu gaan halen en dan gelijk ermee naar de apotheek. Dat was een deel van de to do Liste.
Ondertussen tijd om het middageten te gaan maken en daarna te gaan eten.
Het was zeer warm en benauwd en in de middag kwam ook de zon door. Jan moest nog een keer terug naar de apotheek want vanmorgen hadden ze niet alles. Dus meegegaan om een ronde te lopen. Ik moet ook nog een cadeau kopen/maken en ook wat gevonden bij " met liefde dekoreert" maar verder lukte het totaal niet . De cadeauwinkel is met vakantie, de Bipa aan het ombouwen dus dat schiet allemaal niet op. Ik heb nog tijd tot vrijdag maar dan moet het klaar zijn. Een aantal andere zijn wel al klaar. De administratie schiet ook niet op en het filmpje wat ik voor Theresa wilde maken ook niet. Heb ik met een proefversie van iets echt wat leuks gemaakt waar ik best een poos aan bezig was staat er bij het afspelen een grote banner overheen. Dus nu op zoek naar iets anders. Ik wacht ook te lang met dit soort dingen. Ik denk altijd ik heb nog tijd.
Ik heb hele dikke gezwollen handen daar heb ik al heel lang geen last meer van gehad. Best lastig. Ik heb geen pijnstillers meer en heb al de hele dag pijn in mijn mond en kaak. Dat maakt mijn humeur niet echt beter.
Morgen moet ik naar de tandarts dan is daar de man die de prothese aanpast. Dan moeten we daar 3 uur doorbrengen voor het klaar is. Eigenlijk tijd die ik hard nodig heb.
Het is nu helemaal dichtgetrokken en het ziet eruit dat de bui nog gaat komen.