Rock de roof dus veel motorrijders

Samstag 25.Juni
Een warme nacht was het ondanks alles open. Gisteravond samen met Jan nog aan de wandel om een ijsje te gaan kopen.
Vanmorgen werden we gewekt door Theresa die helemaal klaar in haar outfit met zonnepet met haar koffertje kwam vertellen dat ze naar Oma Kathi ging. Dus opgestaan en beneden douchen,daar bleek Ingrid nog aan haar ontbijt te zitten. Later haalde Jan de krant en zat ze al in de auto terwijl Ingrid nog aan het inladen was.
Trixi belde dat Dominiek niet komt vandaag dus we hebben nu het rijk alleen en houden het fort.
Eerst samen wat boodschappen gedaan. Dan Jan aan het stofzuigen en ik het vlees snijden en marineren voor de gril vanmiddag. Lekker sate gemaakt. Komkommer erbij , pindasaus en aardappelsalade. Nu is Jan randjes bikken in de badkamer want hij gaat egaliseren. Dat komt nu goed uit want we kunnen niet naar de wc daarna en dan kunnen we nu er toch niemand is gewoon beneden gaan ook in de nacht. Je wilt niet geloven hoe erg scheef de vloer is.
Het is heel erg heet we hadden om 10 uur al 30 graden. Gisteravond zagen we het Gewitter maar het kwam niet bij ons. Vandaag rekenen we wel min of meer dat het gaat komen.
Jannick was gisteravond al met zijn Feuerwehrteam naar Ilz waar ze overnachten gegaan. Vandaag begint het Landesfeuerwehrbewerb dat zal voor de deelnemers afzien zijn om helemaal aangekleed in vol ornaat het Bewerb te doen. Veel drinken is de raad maar er stond niet bij geen alcohol.
Jan schiet al aardig op met egaliseren moet nu eerst drogen en dan nog wat bijwerken. Hij is nu gaan douchen want hij zag er niet uit.
De wolken trekken binnen en dat de wind is komen opzetten is alleen maar heerlijk. Nog steeds 32 graden in de schaduw bij ons. Het is te warm om buiten te zijn.
We zitten al dagen in de motor herrie, er zijn nu zo ongelooflijk veel Harley motorrijders. In Schlading is een evenement en ze gaan al dagen lang massaal de Stoderzinken op. Nadeel dat het geen pass is dat ze ook weer de zelfde weg terug moeten. Na het weekend weer afgelopen. Heel veel heb je geen last van maar er zijn er bij die niet normaal doen kunnen.
Rock the Roof
22.06. - 26.06.2016 | Schladming
Rock the Roof 2016
Die schon legendäre Biker-Sommerparty in den Alpen, in der WM Stadt Schladming, geht vom 22. – 26.06.2016 bereits zum 5. Mal im WM Park am Fuße der Planai über die Bühne! Coole Bikes, brummende Motoren, lässige Leute, fetter Sound und die pure Lust am Leben! Begleitete Ausfahrten, kostenlose Harley-Davidson Probefahrten, Livebands, Rahmenprogramm – einfach ein gemütliches Motorradtreffen!
Ze boffen enorm met het weer.

Net een lekker Vanille ijsje gemaakt met Kürbisöl en geroosterde gehakte Kürbiskernen en wat slagroom. Samen genoten op ons bankie onder de markies.
Jan ruikt het einde van het werk in de badkamer want hij is nu ook al begonnen met de isolatielaag die over het geegaliseerde moet komen. Alvast de hoekjes en de obstakels eruit zagen. Heel eerlijk , ik ben ook blij als het achter de rug is. Geen eigen badkamer is gewoon helemaal niks. De platen worden dan op de vloer gelijmd en daar wordt het laminaat opgelijmd. We zijn er nog niet.
Ik denk dat er in mijn hand zich zenuwen aan het herstellen zijn want af en toe zeer pijnlijke scheuten en soms wat tintelen. Aan mijn vingers merk ik van dag tot dag sterker.

Mmmmmmmm, dat klinkt zalig Nicolette!!!