Warm

Vrijdag
Vanmorgen om 8 uur wakker na een kort nachtje. ik kon maar niet in slaap komen en ben uiteindelijk opgestaan. Dan hoorde ik buiten helemaal in paniek Fiep. Jan had afgesloten en had Fiep buiten gesloten. Vroeger wilde hij het graag maar nu bleef hij maar gillen en mauwen. Ik heb het nog 3 uur zien worden en dan ben ik toch in slaap gevallen. Nadat ik klaar was ben ik naar de sportschool gaan wandelen. Het was dus om 9 uur al zeer warm. Dan mijn ding gedaan en weer aan de wandel terug.
Thuis eerst douchen en onkleden. Dan ben ik gaan koken en dan middageten. Jan ging het kinderbad leegpompen en dan kan die op de zolder. Als we terug komen van de vakantie beginnen de scholen weer.
Wilde ik vanmorgen kijken waar ik het bioscoopkaartje moest kopen stond er al uitverkocht. Dus helaas pindakaas voor ons. Ik zou met Theresa naar Barbie gaan in het Kurpark. Ik heb dan Ingrid gebeld om het aftezeggen. Ook gelijk gevraagd of Theresa nou wel of niet naar de Nederlandse school mag . Ze ziet het helemaal niet zitten en ik ben de strijd moe. Ik heb al een berichtje naar de school gestuurd om haar af te melden. Hoop dat het nog kan.

Zondag
Pas om half 10 wakker en alle ochtenddingen gedaan. Nu nog wat Prinsengrachtconcert kijken en luisteren. Ik had gisteravond wel het kinderconcert gekeken maar niet meer het gewone concert. Ik heb gisteren niet veel gedaan , het was gewoon te heet. Jan is nog wel zijn half uurtje gaan fietsen. Ik heb een gat in mijn band van ongeveer 20 cm. Jan wilde hem oppompen..
Jannick heeft gisteren met Meli samen een vaste waterleiding naar buiten aangelegd. Die was er vroeger maar door de enorme lekkages weggehaald. Meli heeft in de tuin alle struiken tot aan de grond weggehaald. Ik vind het zonde . We hadden dit jaar voor het eerst alles in bloei. Het groeit wel weer maar dit is gewoon te rigoreus.Maar ze doen maar. Ook een deel van de grond die ze kaal gemaakt hebben afgedekt met zwart doek. Daar hebben ze struiken en een marillenboom geplant. Ik denk dat het wel mooi gaat worden maar dit jaar nog niet. Alle takken worden in de hacker gemalen en op het zwarte doek gestort .
Vandaag ook niets op het programma.
Druk aan het inpakken voor onze vakantie.