Ze gaan weer een huis bezichtigen

Oostenrijk, Kleinsölk

Sonntag 16.März
Wat een …........................weer. Het stormt nog steeds heftig en het zeikt van de regen. Bij temperaturen tussen de 7 en 10 graden.
Jannick kwam al roeg koffie drinken en een poos aan de keukentafel samen zitten kletsen allebei in badjas. Dan hij terug naar boven en wij ook douchen aankleden en ontbijten. Tegen tienen kwamen ze Theresa brengen want ze hadden een afspraak voor een huisbezichtiging in Weissenbach bij Liezen. Het is een droomhuis met een 2e woning voor ons. Ze zijn helemaal content en gaan morgen naar de bank, het is net buiten het budget maar echt niets meer aan te doen en het grote huis ook helemaal gemeubileerd en het kleine huis wel een keuken. Er is een werkplaats bij en een tuin. Het is dicht bij het werk van Jannick die kan op de fiets. Maar voor Ingrid wel een stukje verder naar Schladming en voor Jan dus ook.Dicht bij school en Kindergarten . Nu maar hopen dat het rond komt , het is stompzinnig want het 2e huis wordt vast aan ons verhuurd met contract en als ons wat overkomt kunnen ze het ook als ze het nodig hebben verhuren aan anderen .Het is een provisionsvrij huis wat heel veel geld bespaard aan makelaarskosten wat ook meestal een 3 tot 4 % van het totale bedrag is.
We geven de hoop niet op.
Theresa heeft braaf haar bril opgehouden en we hebben Kaiserschmarren gegeten. Fiep bleef zo maar liggen en ze mocht hem aaien en kusjes geven ,normaal blijft hij uit de buurt.

17 maart 2014 12:41 | Door: Annemarieke Ziet er netjes uit, Nicolette!