Zon, wolken warm en hitte onweer

Zo geslapen tot 10 uur uiteraard lag Jan er ook nog in. Maar ik voel me nu wel veel beter en geen buikpijn.
Wassen, plassen en ontbijten. Maar eerst de katten eten gegeven die waren niet zo blij. Dan zelf met mijn beschuitje en mijn koppie koffie een beetje ontbijt tv kijken. In de ontbijt tv was de Nederlander Eloy de Jong en ik vraag mij al heel lang af waar ik die dan van ken. Maar nu is het kwartje gevallen nadat ze een foto lieten zien van de groep Cought in the act uit de 90 tiger want daar herkende ik ook Bastiaan Ragas in. Eloy is in de Duitstalige landen zeer populair en zingt ook Duits. Ik weet het geen groot nieuws of weetje maar na heel lange tijd viel dus wel dat kwartje bij mij. Het is erg stil in huis , ik denk dat ze allen nog onderweg zijn. Sabrina moest naar de fysio en Theresa wil heel graag bij de Lidl een Lego Friends doos kopen. Ze heeft genoeg geld gespaard. Ingrid had het loopfietsje verkocht dus ik had weer 5 Euro gekregenen Sabrina en Theresa beide de helft in hun spaarpotje. Ik ben begonnen met al het kopergeld uit mijn portemonnee aan Theresa te geven toen ze 4 was. Sinds ze 7 is kreeg ze ook 20ct in de week en nu 50 ct in de week. Nu mag Sabrina het kopergeld hebben. Als ik wat in de wasmachine vind of speelgoed verkoop dan mogen ze dat ook hebben. Theresa spaart het zeer vlijtig en nu heeft ze alweer 11 Euro en de doos Lego kost 10 Euro.
Theresa kwam haar lego laten zien en ze ging ermee spelen. ze heeft geluk ze hoeft haar geld niet aan te spreken want ze had gisteren van Oma en Onkel Reinhard geld gekregen.
Samen met Jan op het balkon gegeten van de vlakke plaat. Grillgemüse en cevapcici. Daar hadden we genoeg aan.
Koffie drinken bij Ingrid en ze waren zich klaar aan het maken want ze wilden naar het zwembad. Zijn ze helemaal klaar begint er onweer dus helaas pindakaas. Het is de rest van de middag gebleven elke keer onweersbuien die ons schampen. Gisteravond en vannacht had het ook geregend met onweer.
Ik ben veel beter maar ergens toch nog wat lusteloos.
Bij de reclame zat iets van de gemeente voor de kinderen. In September 2 filmvoorstellingen in onze Kino. Een speel en treffen bij de tennisvereniging (dat was vorig jaar ook heel leuk) en een Klettertag stond niet bij waar ze heen gaan . En een dag met een bus naar het Burgenland naar een Wasserwelt. Dat laatste willen Jan en ik met Theresa meegaan. Kost ons dan 8 Euro pp. (uiteraard met Maskenplicht)
We horen en zien wel wat er doorgaat.