In ieder geval vandaag droog

Vanmorgen om half 6 wakker beetje dommelen dan om 6 een sneeuwschuiver maar ik denk weinig sneeuw gevallen want het is eigenlijk rustig. Dan toch maar de tv aangezet en toen de wekker om 7 ging Jan wakker gemaakt. Die ging Theresa weg brengen en ik ging douchen. Nu 8 uur en alle ochtend dingen weer gedaan. En zie weer geen internet dus weer even de hotspot gebruiken. Het is zo waar droog af en toe een vlokje voorbij. Ik hoop dat de weersomslag gaat doorzetten. Ik snak naar wat zonnig weer. Nu even een kop koffie en wat later vertrek ik dan naar de huisarts waar ik tegen half 10 een afspraak heb.
Om kwart voor 11 weer thuis . Ik was naar de bank daar is een automaat waar je met je telefoon geld kan opnemen. Nou ik niet. Bankbediende erbij maar nee, hij naar zijn baas en die kon alleen schouders ophalen wat we hier al gewend zijn. Ik zag wel op de telefoon dat er een nieuwe pas onderweg is . De vooruitgang gebruiken is hier nog heel moeilijk.
eerst een koffie en warm worden want ook al sneeuwde het niet het was koud. Er zijn aan de Stodermautstrasse meerdere lawines afgegaan.
Middageten gemaakt, ik had nog kippensoep, wat friet en een filetlapje daar hebben we het meegedaan. Na het middageten even beneden gaan kjiken en ze waren net klaar met eten en ik ben morgen snel klaar want ik kon de rest van de macaroni ovenschotel meenemen en hez is meer dan genoeg voor ons.
De kinderen worden pas om 5 uur opgehaald want Ingrid heeft nog scholing. Als het haar maar uit komt.
Jannick was vanmorgen weer naar de huisarts en die denken (waren 2 artsen) dat Jannick longontsteking heeft. Meli gaat straks zijn medicijnen halen want de apotheek sluit hier tussen 12 en 3. Best achterlijk want veel artsen werken binnen die tijden en als je van ver komt moet je later nog een keer terug. Wij wonen dan wel in de buurt maar het blijft achterlijk.
Ik ben nieuwsgierig hoe het verder gaat de komende tijd met de scheiding en de kinderen eind van de maand zouden we meer moeten weten . Jannick gaat dan in ieder geval de strijd aan.
In de middag deed het internet het weer maar het blijft lastig als het steeds weg is.

Beterschap voor Jannick

Liduina 2021-03-23 16:23:32

Heel veel beterschap en sterkte voor Jannick