Een shit uitslag

Was het gisteren ijzig koud vannacht tot minus 20 en vandaag overdag nog kouder dan gisteren en door de wind zeer ijzig. Je bent blij dat je een mondmasker op hebt.
Maar vandaag super zonnig maar harde wind en die is zo koud. De thermometer gaf nog altijd overdag min 10 aan.
Vanmorgen op tijd eruit en alles klaar gezet voor ontbijt en dan maar een berichtje gestuurd dat het klaar was. Want ik had niet heel veel tijd want om kwart voor 10 een afspraak. Dus gezellig ontbeten en dan op weg naar de huisarts . Die begon er weer over dat ze niet kan begrijpen waarom Jan geen Corona heeft gekregen. Ik heb mijn teen tot nu toe prima behandeld en verzorgd en ik heb nu wel een antibiotica zalfje gekregen. Dan naar de Apotheek en daar moest ik lang buiten staan. Normaal helpen ze daar 6 mensen tegelijk maar nu mag er maar 1 naar binnen en geloof het of niet een dame binnen die cosmetica wilde en eeuwig nodig had even dit en even dat enm er stond al een rij toen ik kwam maar die bleef aangroeien. Dan denk ik moet dat nu al die mensen staan bij flinke minustemperaturen buiten te wachten en waarmee ging ze weg ? Een kleinigheid , ik denk meer een aandachtsprobleem. Maar ja weg gaan is ook geen optie.
Thuisgekomen bleek Meli met Theresa op weg naar Bruck an der Mur naar de Momax daar had Meli een badkamerkast gezien want de kasten heeft Ingrid meegenomen.
Theresa zag er erg leuk uit. Gisteravond had Meli haar natte haren heel fijn gevlochten en vanmorgen weer los gemaakt. Zelfs Jan zei later dat zag er leuk uit . Jannick was thuis en die wilde in Schladming het verjaardagscadeau van Meli ophalen en ik zei oh kan ik mee kunnen we even bij de Eurogast kijken. Die adverteerde met de melk die we altijd heMaar toen ik daar keek was de melk tot maar 6 maart en dan koop ik geen doos en Jannick ook niet. Maar ik had een 3 kg Edammerkaas, een 1 1/2 kg Kruidenkaas, een een 1 1/2 kg zware Drautaler allen met 50 % korting gekocht. Ze liggen nu in de koelkast en als ik er 1 aanbreek snijd ik het gelijk in stukken en vacumeer het - Dan gaan de stukken in de vriezer. Helaas geen plaats voor de grote dozen met allerlei vlees die ook voor de helft weggingen. Ze hebben een groot probleem dat de horeca al maanden dicht is. Ze hebben een hele grote afdeling met diepvries vlees, vis en groente en andere dingen. Meestal de beste kwaliteit.
Maar ik wel weer even vooruit met een 6 kg kaas. Dan naar huis met Jannick en we besloten bij de Spar wat te eten mee te nemen omdat het al kwart voor 1 was. Thuisgekomen was Jan alweer voor zich zelf bezig en ik zei hem ik bel toch altijd had anders even gebeld want we waren onderweg en hebben eten gehaald.
Het was namelijk zo dat Jannick onderweg gebeld werd door Ingrid, helemaal overstuur en daarna was ik het ook. De uitslagen van Sabrina waren zeer slecht en er was zelfs sprake van nieuwe operaties. Vooral haar nachtwaarden zijn heel slecht en de pieken zo hoog dat ze elk moment aanvallen kan krijgen. Maar het was niet haar arts dus ergens hielden Jannick en ik aan het valt misschien mee als haar eigen arts beoordeeld.
Eind van de middag belde ze nog een keer dat ze naar huis ging rijden en dat de andere arts heeft gezegd we gaan eerst de medicatie weer verhogen en kijken over 2 maanden verder. Mijn angst dat als ze weer haar medicijnen gaan verhogen en aanpassen dat ze weer een kasplant wordt. De andere optie is het gevaar dat de aanvallen werkelijk uitbreken en ze nog erger gehandicapt wordt, Ik kan alleen nog maar huilen. We hadden ons voor de operatie erbij neergelegd en vrede ermee als ze heen ging. Nu ruim een jaar van jubel en vooruitgang en dan zo n uitslag. Weer opnieuw beginnen wat voor toelomst heeft Sabrina .

Ach wat triest voor Sabrina en voor jullie allemaal, denk je dat het juist de goede kant opgaat. Veel sterkte

Erna 2021-02-12 18:22:31

Heel veel sterkte. Hoe anders kan dus de werkelijkheid zijn zonder dat je het ziet... 😘

Annemarieke 2021-02-12 19:13:29

jeetje het zal eens meezitten voor Sabrina, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte maar vooral Sabrina