Even een warmtepauze

Om 8 uur wakker nette tijd, Een uurtje tv kijken en dan alles doen . In eens ging de diarree weer vol loos en dat zonder enige controle. Dus ik moest mijn bed verschonen. Ik heb geen buikpijn of wat anders en ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen. Dus na het douchen en bed verschonen maar weer afwachten hoe het verder gaat. Ik gebruik nog steeds mijn pancreas medicijnen en normaal is dat voldoende maar ben nu wel heel erg ontregeld. Ik denk erover om een nieuwe verpakking te openen want misschien door iets of warmte medicijnen niet meer goed.
Nu net maar 2 droge crackers gegeten want mijn maag moet wel iets hebben. Na een avond en nacht met regen en onweer is het nu 17 graden en zwaar bewolkt en erg heiig.Aan de andere kant van de berg is het al dagen lang raak en veel Murenabgänge en ook de trein daardoor ontspoort moesten 200 mensen uit de trein gehaald worden.
Middageten gemaakt en samen met jan gegeten. Ingrid kwam vragen of wij nog een loopje gingen maken maar dat durf ik vandaag even niet. Anders hadden we Theresa en Sabrina wel meegenomen. Ingrid is het grote deel beneden van de tuin aan het klaarmaken zodat het ingezaaid kan worden. Boven is het goed aangeslagen. Maar veel grotere stenen zitten in de grond dus die haalt ze eruit .
Het regent ook elke keer wat en vandaag zou het ook zo blijven. Goed voor de natuur. Maar de volgende warme golf komt er alweer aan. Maar toch nu alweer langere tijd droog en Ingrid schiet al hard op in de tuin.
Gisteravond en vanmiddag Els gesproken die allerlei inkopen voor mij doet want ze komt samen met Nance volgende week naar Oostenrijk. Daar ben ik al helemaal blij om , het is zo fijn om Familie weer te zien .
Vanmiddag even met Jannick gesproken en hem gevraagd of hij tevreden is met het nieuwe internet. Ik heb sinds het nieuwe alleen maar problemen en hij heeft dat dus ook. Dus even afwachten . Hij was bezig met K3 op de Toniesstick van Theresa te zetten. Ze kennen de Tonies alleen in de Duitstalige landen. Is best erg leuk en Sabrina kan het zelf doen. Ze weet precies wat er op welk figuurtje staat.
https://tonies.de/shop/ Daar kan je zien hoe het eruit ziet en werkt. Behalve de voorgespeelde figuurtjes zijn er ook kreativ Tonies die je zelf kan bespelen.
Ik heb gelukkig vanmiddag geen last meer gehad van diarree en ik heb gewoon normaal middageten gegeten. Hopelijk blijft het zo. Ben wel heel erg moe en weinig fut en lust.
Op naar morgen dan is er weer een dag.

grappig Nicolette die poppetjes zeker dan een goed cadeautje voor Sabrina tot maandag ❤💋💋

els molenaar 2020-08-18 18:30:57

Tonies heb je ook in het nederlands. Ronja heeft die van roodkapje

Marjanne 2020-08-18 19:14:28

Zien er leuk uit. Maar wat doen ze precies?