Natte koude herfstdag

Mittwoch 19.Oktober
Een grauwe zeer natte en nevelige dag en ondanks de 10 graden kouddddd.
Een beetje in huis bezig geweest, eten gemaakt, de wassen liggen weer in de kast.
Voor het middageten kwam Ingrid even een bakkie doen. Dan voor Jan een koppie Thaise soep , daarna restant bami van gisteren en een loempia.
De post kwam en die had een flinke stapel post voor ons, ik heb af en toe het idee dat ze het liggen laten. Onze vaste postbode is gestopt en op dit moment een jonge knul die ook steevast de post door elkaar in onze brievenbussen doet dus ik heb praktisch elke keer post voor Ingrid en Jannick of andersom.
Het meeste kon gelijk in de vuilnisbak en tot mijn vreugde was mijn creditcard erbij. Snap nu waarom het zo lang duurde want het kwam uit Spanje. Ik wilde net vanmiddag naar de bank om te vragen of er al schot in zou zitten. Helemaal fijn moest ik ook niet met dit weer eruit. Voor Jan nog even gescand en verstuurd op de pc en nog wat kleine dingen. Ik heb me dus niet echt uitgesloofd vandaag.
Eind van de middag kwam Ingrid Theresa boven brengen want ze gaat met Jannick naar een cabaretvoorstelling (ik geloof in Öblarn). Ze hadden de kaarten er voor van de bank gekregen. Theresa wilde vandaag een broodje met tijgervlokken, ze kan haar geluk niet op. Uiteraard moest ze ook douchen bij ons en ik zit dus nu ook in mijn badjas want het lukt nooit om droog er vanaf te komen. Nu in ons bed tv kijken en als straks het zandmannetje geweest is gaat ze naar haar eigen bed.
Jan zit weer in zijn hok beneden en ik wachten tot ik Theresa in bed kan stoppen .
Een leuke foto van Gröbming vanaf een ongewoon punt genomen, maar ik kon ons huis erop vinden.De tweede foto is een heel klein deeltje iets vergroot daar wonen we.