Opnieuw een heerlijke dag

Slovenië, Čatež ob Savi

Gisteravond heel erg slecht weer , het hoosde en onweerde en dat bleef het ook in de nacht doen. Ik heb gisteravond er uren over gedaan om de fotos erop te zetten . Bijna geen internet door het weer. Ook in de keuken hadden we flinke lekkage waar we geen last van hadden maar vanmorgen wel gemeld. Maar wel heerlijk geslapen dat getik op het dak daar slaap ik zo van. Vanmorgen nog steeds zwaar bewolkt en ik stond al vroeg buiten de andere sliepen nog. Het bleef zeer zwaar bewolkt maar we konden wel lekker buiten zitten warm genoeg. Weer een rondje gaan fietsen met Theresa en dat gaat al een stuk beter. Na het middageten was Theresa niet meer te houden want ze wilde zwemmen. Dus daar gingen we weer. Heel eerlijk het warme Termale water doet me wel veel goed. Vandaag weer eerst de aquarobics gedaan en dan was er weer kinderanimatie. Vandaag moest een volwassene meedoen met het kind. Dus Oma en Theresa torentje bouwen van plastik glazen en dan weer snel alles in een stapelen dan moest Theresa in het water een shirt nat maken en ik in glazen uit knijpen als laatste moest Oma 5 dingen opduiken waarbvan je niet wist waar ze lagen. Dus we waren even bezig. Na 3 uur in het water was ik het wel zat en zijn we eruit gegaan. Vandaag taartjes gaan kopen en dus terug gekomen aan de koffie met gebak. Toen we terug kwamen was het weer super zonnig en warm dus lekker op ons terras in de zon . Alle Polen zijn weer weg , die hadden afgelopen week vakantie en Roan heeft een kantoor in Polen tegenwoordig en dat legt ze geen windeieren. Maar allemaal aardige mensen kregen ook nog houtskool en aanmaakblokken. Gisteren was er bij een gezin de Opa met een ambulance opgehaald waarschijnlijk een TIA. Ze hebben hem vandaag wel opgehaald en hij ging mee terug naar huis. In de middag kwamen de Nederlanders aan. Nu is ons straatje dus Nederlands. Ook op het kampeerdeel is het vol met caravans en campers van zo´n ANWB reis. Allemaal in de rij met nummertje op je caravan op tour. Net het verplichte welkoms comitee met Nederlandse vlag en zo. Wij genieten nog van het buiten zijn en Theresa is gaar die kijkt nu een video. Ze moest er flink aan trekken want we hadden weer een blokje van haar kurk gehaald en ze zwemt nu met 6 blokjes en in het begin zag je dat ze moest wennen maar ze zwemt er nu dapper mee. Ik denk dat we er morgen nog eentje afhalen en kijken of ze dan boven kan blijven . Onze huiskat ligt nu grotendeels de dag op onze veranda of trapje en af en toe krijgt hij wat te eten. Het is een zielige oude sok. Jan heeft hem net het laatste restje wat over was ook nog gegeven. Nu zit hij zich helemaal te likken- De dag was weer zo om en we kijken weer op een fijne dag terug. Of wel zoals Theresa zegt dat is weer een herinnering.

Nou dan zou zeggen: Laat die herinneringen maar komen!