Kulmwirt

Samstag 7.Februar
Een rustige dag, wat boodschappen gedaan samen met Jan. Redelijk mooi weer maar het gaat slecht worden. In de middag kwamen Jannick en Theresa. Jan heeft inderdaad en nieuwe draad en een doorvoer gemaakt voor de magnetron . Hij is nu ook begonnen aan een kruidenkastje voor in de keuken. Vervelen doet hij zich niet.
Ingrid en Jannick hadden zich gisteravond goed vermaakt en hij heeft een aantal dingen verteld . Iedereen die in Gröbming iets is of denkt te zijn worden behoorlijk op de korrel genomen zoals Guggi onze Burgermeister, en alle bedrijven komen voorbij. Eentje voor Annemarieke, in de Gröbminger Bach zijn zoutwatervissen uitgezet. (kan niet anders met al dat zout dat door de gemeente wordt gestrooid) Er was ook een hele leuke over de Baumarkt Lettmaier maar daar moet je de gebaren bij zien. Alleen al van wat hij vertelde lag ik al helemaal in een deuk. Dan ben je wel ingeburgerd als je de grappen en grollen snapt.
Jannick had alvast wat van mijn nasi gegeten die ik voor morgen heb gemaakt. Hij had Kartoffelsuppe meegenomen die Ingrid had gemaakt , heel erg lekker. Ze kon vast mijn gedachten lezen want ik dacht al een paar dagen na over Kartoffelsuppe , we hebben een keer een hele lekkere bij de Kulmwirt gegeten. Ik wilde eigenlijk een recept op zoeken. Later op de avond kwam hij vragen of hij voor Ingrid ook wat nasi kon meenemen. Die had tot 21 uur gewerkt.
Met dank voor de gulle gave (nasikruiden) van Anja .
Jan en ik hebben ons weer met de dvd´s van Chicago fire vermaakt. Helaas komt ook het einde in zicht van de 2. Staffel. Geen idee of er al een 3. is. Maar we hebben nog de 1. Staffel van die Brücke transit in den Tot liggen. Ook staat er een complete box van alle Staffels van Dokter House van Jannick die we kunnen kijken dus

we kunnen nog wel vooruit.