Super rustig weekend

Vanmorgen niet vroeg wakker, opgestaan voor mijn medicijnen en de katten eten gegeven en het was zo koud dus lkker terug in bed en Netflix kijken. Dat heb ik tot kwart voor 11 volgehouden en dan douchen en aan de koffie. Het sneeuwt en waait nog steeds.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. De kachel aangemaakt want ik had het koud. Daarmee werd het behaaglijk en nadat de kachel opgebrand was ging de CV aan.
Een rustige dag en in het huis is het stil. jannick is wel thuisgeweest maar ze zijn weer terug naar Singsdorf.
In de avond ben ik om 7 uur weer aan de wandel gegaan, het sneeuwde nog steeds en nog steeds veel wind. Het was niet zo druk in de bios. Ik was best nieuwsgierig naar de film. West Side Story. Het was een prachtige film met mooie muziek. Maar ik vond de film wat tam, sommige muziekstukken kunnen zo in een Disneyfilm. De originele film is anders rockiger. Dan weer naar huis gewandeld en er was weer een aardige laag sneeuw en het was kouder. Thuis was Jan bezig met een borrel en hebben we samen nog 30tigers zitten kijken.