Een rustige zaterdag

Vanmorgen wakker om half 8 van de wekker. Een slechte nacht gehad en ik slipen niet voor half 4. Een paar maal eruit gegaan en de was gedaan.
Ik had voor vandaag veel was 4 stuk. Het was weer de kleedjes en douchegordijn en matrashoezen wassen. Dan het bed afgehaald en nog wat was van de kinderen.De bedden zijn alweer opgemaakt. De familie kwam om 8 ontbijten en ik was al klaar met de ontbijttafel. Jannick was er al uit geweest en had brood en beleg gekocht.
Meli ging daarna slapen want die was uit de nacht gekomen. De kinderen en Jannick bleven boven. Tegen 12 ging Jannick douchen en de kinderen aankleden enz. Meli stond rond die tijd ook op. De kinderen weten niet wat ze gaan doen. Ze zijn toen ze klaar waren op weg naar Graz gegaan. Daar gaan ze naar een Disney magic musical of zo iets. Zullen ze vast leuk vinden. Maar eesrt gaan ze schoenen kopen voor Sabrina die nieuwe schienen heeft. Ze loopt er nog erg moeilijk mee want haar voet is vast gefixeerd. Ingrid heeft er orthopedische schoenen bij ze zijn knalrood en niet echt leuk. Maar ze kan tenminste haar Schienen dan bij Ingrid dragen.
Ik ben bijna klaar met de wassen voor vandaag.
We hadden beide niet veel trek dus maar een broodje gegeten. De rest van de middag vrijaf. Moet alleen eind van de middag nog 2 pakketjes ophalen.
Ik had nog een foto van Jula die haar B diploma behaald had met zwemmen. Hardstikke goed van haar want dat was niet makkelijk voor haar.
Jannick heeft in de kelder een kleine vrieskist en een hoog koelkastmodel vriezer met laden. Die met de laden gaat naar Heinz en de kleine vrieskist probeert hij weer te verkopen. Daarvoor komt er een hele grote vrieskist met laden van Heinz. Die kan dan zo´n grote niet meer kwijt.
Ik kreeg een foto toegezonden van de nieuwe schoenen van Sabrina, het zijn Vans met een extra rits in de hiel dus je schuift ze met Schiene zo erin.Ze waren binnen een half uur geslaagd voor schoenen. Geluk moet je hebben.