Weekend

Zaterdag
Vanmorgen om half 8 opgestaan en de tafel dekken. De familie kwam boven en we hebben ontbeten. Dan waren de kinderen nog boven en Jannick en Meli ging naar beneden. Ik ben gaan douchen en aankleden. Jannick bleef nog wat en ik denk dat Meli was gaan slapen. We deden een woordspel op de pc en Theresa is best erg goed. Ik weet het woord vaak in het Nederlands maar ben dan niet snel genoeg om het Duitse woord te vinden .Eind van de morgen ging Jannick koken moesten de kinderen naar beneden om te gaan middageten. Ik heb voor Jan en mij ook wat te eten gemaakt en dan samen gegeten.
Jannick en Meli waren in de tuin bezig en de kinderen moesten verplicht buiten spelen. Vonden ze niet leuk. Het was behoorlijk warm en drukkend vandaag. Er komen nu steeds meer donkere wolken.
Er brak echt weer noodweer uit en wat een wind. Het is wel weer snel voorbij en dan nog gewoon regen en onweer.

Zondag
Vanmorgen weer ontbijten met elkaar. Ik wilde eigenlijk naar Häuser Kaibling voor het schapenfeest. Maar Jan wil niet. Misscien dat Jannick nog gaat maar die gaan ook al vanmiddag naar Liezen naar de bios met de kinderen.
Jannick kwam wat later en vroeg of wij met de kinderen wilden gaan. Dus hop de kinderen in de auto en naar het schapenfeest. De eerste domper kwam bij de ingang de volwassenene moesten 5 Euro betalen. Ok dan. Een hele grote tent waar je wat kon eten. Maar dat kostte niet te weinig. Tel daar wat te drinken bij en je mag blij zijn dat je het met 30 Euro pp red.Dan was het springkasteel nog niet opgeblazen (het was half 11) Verder op wat kraampjes met houtsnijwerk na niets. Geen pony rijden en nog geen schaap te zien. Dan met Sabrina in de rij gaan staan voor schminken. Theresa ging wat tekenen. Na een poos in de rij waar het niet op schoot vroeg ik of Theresa aan Jan wilde vragen hoe laat het was. Ze kwam terug en zei half 12. Dus ik zei tegen Sabrina we kunnen nog een kwartiertje wachten maar dan moeten we weg. Ik had Jannick beloofd om voor het middageten terug te zijn. Het begon te droppen en toen we in de auto zaten begon het flink te regenen. Dus terug gereden zonder een schaap gezien te hebben. Komen we thuis aan blijkt het pas kwart over 11 te zijn. Ik was zo boos op Jan.
Maar goed de kinderen waren op tijd thuis. En ik ga weer navel staren.
Er was onderweg naar Haus weer behoorlijk wat schade te zien. Enorme bomen om en reclameborden enz. Het was ook heftig gisteravond.
Jannick en Meli gingen met de meiden naar Liezen naar de nieuwe Disneyfilm Elemental.
Fotos van Anegela gekregen. Ze zijn in Putten op vakantie.
Het is vanmiddag helemaal opgeklaard. Het weekend is voorbij.