De scholen beginnen ook hier nu.

Vanmorgen vroeg wakker en een beetje tv kijken. Dan kwamen Ingrid Theresa en Sabrina. Sabrina liet haar nieuwe shirt zien en ze had haar nieuwe huisschoenen in de tas en helemaal blij om naar de Kindergarten te gaan want ze is nu Vorschulkind. Dat freut Mama ook want nu hoeft ze dit jaar niet te betalen en dat was dus 135 Euro in de maand.
Sabrina bleef bij Opa en Oma in bed en Kika aangezet want om die tijd is er Sesamstraat wat ze ook leuk vindt. Zowaar kwam Felicia maar helaas had al snel Sabrina haar aan de staart te pakken en weg was ze. Mama kwam haar weer halen en Oma ging douchen.
Later op de morgen kwam Ingrid een bakkie doen en Sabrina mocht een Tiktak kijken. Ze kreeg weer aanvallen en Ingrid ging haar in bed leggen.
Oma een krantje lezen en geprobeerd om een afspraak voor Jan te regelen om 12 uur weer gaan proberen. Het is super warm en er worden zelfs op sommige plaatsen in Oostenrijk boven de 30 graden gescoord. Dat was gisteren ook al het geval. Ik kan zo van dat prachtige herfstweer genieten. Misschien kunnen we vanmiddag nog iets doen .
Na het middageten hebben we toch afgezien om er op uit te gaan , er was meer wind en we vonden het wel goed zo. Theresa hangt hier en daar rond en houdt Jan bezig.
Ik vroeg haar en heb je nu wat geleerd? Nou nee want een ander meisje had ook gevraagd of ze nu wat gingen leren en toen had Emma gezegd dat ze volgende week dat gaan doen.
Vanavond moeten we Sabrina en Theresa in bed brengen want er is ouderavond op de Kindergarten. De eerste dag van het nieuwe schooljaar alweer voorbij-