Hieper de piep voor Meli.

Vanmorgen tegen 8 wakker en eerst een rondje ontbijt tv. Dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. Het wachten is op Jan want we moeten voor hem dingen afhalen bij de huisarts. Maar het is ondertussen half 10 en hij gaat nu pas aan zijn ontbijt beginnen.
We hebben een wolkenloze blauwe lucht met volle zon maar nog wel frisjes.
Dan toch aan de wandel en de papieren opgehaald en daarna naar de apotheek en onze ronde afgemaakt. Ik was na de huisarts gelijk binnen gestapt bij de PSN ik was daar een jaar geleden mee gestopt omdat ik het niet meer kon opbrengen maar nu een stap in de goede richting gezet door mij weer aan te melden. Gesprekstherapie. Er ligt nog een berg en die is afgelopen jaar niet kleiner geworden eerder groter. Thuis eerst een kop koffie. Dan middageten gaan maken en met Jan samen gegeten. Opgeruimd en dan weer rotzooi gemaakt. Ik had in het halletje boven de verwarming een gote plantenbak vol met sansevieria´s. Die zagen er niet meer uit en doordat Jannick gisteren het luik had opengemaakt en de ladder had laten zakken waren er nog meer uitgerukt. Eerst wilde ik ze weer netjes erin krijgen maar dat ging totaal niet. Ik deed dat op de keukentafel. Dan een grote pot opgezocht en ze allemaal daarin gezet. Kijken of het nog wat wordt. Gooide ondertussen een gieter met water over de tafel en stoelen en overal aarde. Jan heeft mij geholpen met opruimen. Ik had de ergste rotzooi geruimd en hij gestofzuigd. Dat was een klusje wat ik al lang wilde doen maar ik had geen motivatie. Ik ben weer even genezen wat klusjes aan gaat.
Er gaat in mijn achterhoofd nog wel wat rond maar ik laat het nog even daar tot ik weer motivatie heb gevonden.
Ik hoor de deur beneden ga even kijken . Meli is vandaag jarig maar heb haar nog niet gezien.
Ik trof haar nog net samen met Jannick. Ze gingen naar hun nachtdienst bij het RK.
Dus we hebben het huis voor ons samen . Het is kwart voor 5 en langzaam aan gaat het schemeren. Morgen weer een dag.

Gefeliciteerd met jullie schoondochter 🥳🥳

Erna 2023-02-07 16:51:06

Meli van harte gefeliciteerd met jou verjaardag, hoop dat jullie het later samen toch nog kunnen vieren

Christina 2023-02-08 00:41:07

Alsnog gefeliciteerd met Meli!!!