Sombere zondag

Vanmorgen vroeg wakker maar een poos Disney kijken , onze planning is anders dan gepland. Het ziet er naar uit dat het mooie weer voorbij is maar niet heel koud met 16 graden. Alle ochtend dingen op mijn gemak gedaan. De bedden afgehaald en de machine aangezet.
Net genoten van mijn bakkie koffie. Wie het kleine niet eert......
Alles zijn gangetje en middageten gemaakt met Jan samen gegeten. Dan zaten we F1 te kijken belde Jannick of we het bed nog afmaken. Hij was naar zijn werk en ik dacht dat Meli sliep maar die werkte vandaag overdag. Jannick had niet gezegd dat we konden werken. En zonder gaan we niet. Dus om half 4 aan de gang gegaan en dus de F1 niet gezien. Jan wil niet luisteren dus we doen echt over alles lang omdat hij denkt dat hij het weet en hij kan dat gewoon niet uitdenken. Niet meer, die handige man is al lang weg. Als hij naar mij luisterd gaat het goed maar dat doet hij dus niet. Dan gaat hij schelden en kleineren maar er gebeurd dan niets. Na een uur doet hij eindelijk wat ik zeg en zie binnen een minnuut klaar. Het is nog niet klaar had Jannick eerder gebeld hadden we meer tijd gehad. Dinsdag moet het klaar zijn dan komen de kinderen weer. Morgen slapen Jannick en Meli overdag. Jannick moet om 2 uur in de middag gaan werken. Dan zou het daarna kunnen maar ik weet niet hoe laat Meli gaat slapen . We moeten voor het veiligheidsnet boren en voor de trap ook.Verder moet er een opening gezaagd worden waar ze naar de trap kan. In geval van nood moet ze maar bij ons slapen. Gelukkig kon Max ook winnen zonder dat we hadden gekeken.
Ik heb avondeten gemaakt en dan is het ook voor ons avond.