Bij ons geeft het geen echt lente weer

Donderdag
Vanmorgen 8 uur wakker en heerlijk een poos tv kijken in bed. Dan om half 11 gaan douchen en ontbijten en zo. Het is wat lichter dan de afgelopen dagen maar nog steeds helemaal dichtgetrokken en ook nog niet warm met 10 graden. Er is veel wind.
De rest van de dag niet veel gedaan buiten de normale dingen.

vrijdag
Vanmorgen wakker om half 9 en gelijk opgestaan. Ik verbaas mij, ik doe niet veel slaap veel.
Het is nu al mooier weer dan de afgelopen dagen en zelfs al warmer. Tussen de wolken zie ik blauwe lucht waar de zon door heen valt Het is half 10 en 13 graden.
Het werd inderdaad heel erg lekker al bleef het bewolkt en na het middaguur was de pret voorbij . Stevige wind stak op en het is helemaal dichtgetrokken.
Samen met Jan even naar de Spar. Ik ben van de olie af en we wilden frites eten. Van alle merken en zakken in de diepvries geen airfryer frites. dus een dure zak met net aan 600gr. ovenfriet meegenomen. Ze werden goed maar toch best duur. Er waren volop Sparzakken maar allen niet voor de airfryer. Ik snap niet dat die er gewoon al weken niet zijn.
Samen gegeten en dan even rustpauze.
In de middag was het opnieuw donker en veel wind. Het wil hier niet mooi worden.
In de avond broodzak gehaald en klaar was de dag.

Zaterdag
Ik was nog voor de wekker wakker en opgestaan en de tafel gedekt. Dan nog even terug gegaan tot ik het berichtje van Jannick kreeg , dat ze in 10 minuten boven kwamen.
Dan alles afgemaakt en de koffie gemaakt. Met zijn allen ontbeten . Aan tafel bekeken Jannick en Meli Sabrina en het zag eruit of ze waterpokken heeft. Jannick de arts gebeld en alles beschreven en ja dat is waterpokken bij twijfel kon Jannick nog een foto sturen. Het is hoogst aanstekelijk dus liever niet voorbij komen. Maar ze konden wat bij de apotheek halen om het te doen uitdrogen.
De ochtend was mooi weer met veel bewolking maar wel wat zon. De kinderen speelden buiten. Jannick en Meli maakten het karwei af rondom het hoogbed. En Meli heeft met de trimmer een deel gedaan. Ik was met de takkenschaar de hoge struiken te lijf gegaan. De forsytia´s waren na de bloei behoorlijk hoog geworden. Dan alles wat aan de straatkant uitstak weggehaald. Aangezien we eigenlijk morgen moederdag zouden vieren maar dat is de laatste maal dat Meli in haar ouderlijk huis kan en ze moeten alles eruit halen wat niet is verkocht. Dan vroeg Jannick kunnen we dan vandaag vieren en mogen we bij jou middageten.
Ok dan moest ik even kijken. Ik had varkensvlees en kipfilet in de vriezer gevonden een stuk spareribs en ik had nog 2 worstjes. Dat hebben we op de vlakke plaat gegrild op het balkon. Ik had pustasalade, ananas, sauzen, en stokbroden. Ik heb kruidenboter gemaakt en ik had nog voor Jannick en Jan een Radler.
Dan met zijn allen gegeten en het was lekker. Ik verzin altijd wel wat. Na het middageten ben ik alle tuinafval op een berg gaan doen en het gereedschap opgeruimd. Dan was het toch al weer na drieen. Het mooie weer was al weer voorbij. Donker somber en weer veel wind. Ik had nog een was, De vaatwasser leeggemaakt en weer ingeruimd. Dan ziet de keuken er gelijk een stuk opgeruimder uit. Sabrina was bij ons boven gebleven. Ze is dan zoet aan het spelen. Ze mag hier niet naar de Kindergarten en dat 14 dagen niet. Dus ze mag hier blijven. Theresa moest eigenlijk na het weekend wel terug maar Jannick zei tegen Ingrid dat gaat problemen geven en ze mag ook hier blijven. Ingrid zei laat haar maar kiezen. De uitslag wisten wij al. Ingrid heeft als Theresa naar huis komt geen oppas want die komt normaal voor Sabrina en dan kan Theresa ook thuisblijven.
Theresa had van mij al een cadeautje gekregen want ze had een 1 voor Duits behaald. Ik had een paardenmagazin van Schleich met een pony erbij. Kreeg ze later van Meli en Jannick een doos met lego minecraft van hen omdat ze een 1 had. Een gelukkiger kind kan je niet hebben. De lego is niet nieuw maar Meli heeft al heel lang geleden een hele partij 2e hands gekocht. De vreugde is er niet minder om want het is nog steeds favoriet.
Nu mag de avond beginnen.

Gaat het inmiddels wat beter met de medicatie, Nicolette?