Een en al Ennstal Classic

Mittwoch 15.Juli
De dag begon wel warm maar nog steeds zwaar bewolkt maar om 11 uur brak de zon door en zie 26 graden en steeds minder wolken. Theresa werd om kwart over 8 wakker en dan gaat ze Opa wakker maken die dan haar boterham maakt. Tja rituelen zijn er om geleefd te worden.
De post bracht het laatste document voor Jannick , zijn niet getrouwd zijn papier , hij had hem al per mail gekregen en wist dat het onderweg en nu is het er .

In de middag met Theresa weer een grote ronde gemaakt deze keer zij op haar driewieler met stang. Eerst naar het Motorpark en onderweg al zo veel autos gezien en gehoord. Ze vindt het geweldig en wet precies wat een normale auto is of een auto die mee doet. Helaas zijn erbij die geen fatsoen hebben. Bij de rotonde bij de begraafplaats was alles stil gezet omdat er een begrafenisstoet kwam. Ik stond bij de zebra en wilde oversteken, de ene auto stopt de andere met zo´n …......... die denkt dat hij wat was zet zo zijn auto over de zebra dus ik stond halverwege , hij kon de rotonde niet op en de agent stond uit zijn neus te eten.
In het centrum is alles volgebouwd staan de stoepen vol auto´s waardoor je op de weg moet lopen en je mag al normaal niet snel in het centrum zijn erbij die denken dat ze op de Red Bullring zijn.
Gelukkig zijn de meeste van de 192 deelnemers erg aardig , zwaaien en rijden normaal. Bij de Caritas een video omgeruild die we pas hadden meegenomen en die het niet deed , dus Theresa een ander uitgezocht, het werd een Poeh video.
Ondertussen was het bloedheet met 29 graden en ik kwam drijfnat thuis want dat fietsje duwen valt niet mee vooral als ze het te druk heeft met kijken ipv sturen.
De komende dagen wordt het nog veel warmer tot 39 graden geven ze op.